چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
  «روز مسلمان» برای نخستین بار در ایالت کنتاکی برگزار می گردد

حوزه/ قرار است در تاریخ 22 ژانویه 2020، برای نخستین بار مراسم «روز مسلمان» به طور رسمی در شهر فرانکفورت، پایتخت ایالت کنتاکی آمریکا برگزار گردد که شامل برنامه های متعددی خواهد بود.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wkyufm، جامعه مسلمانان ایالت کنتاکی آمریکا ماه آینده برای نخستین بار، مراسم «روز مسلمان» را در شهر فرانکفورت پایتخت این ایالت برگزار می کنند.

مسلمانان از سرتاسر ایالت در تاریخ 22 ژانویه، نخستین رویداد «روز مسلمان» را با برنامه هایی چون دیدار با قانونگذاران، تور بازدید از ساختمان های دولتی، نماز جماعت و کارگاه های آموزشی «نحوه دفاع از موضوعات موثر بر جامعه اسلامی» برگزار خواهند کرد.

بازدیدکنندگان همچنین قصد دارند در رابطه برای تصویب قوانین خاصی از جمله قوانین حقوقی ضدزورگویی موثرتر تبلیغ کنند. آن ها همچنین جلسه ای را با فرماندار خواهن داشت.

وحیده محمد ، رئیس ایالتی شورای روابط اسلامی آمریکایی، شعبه کنتاکی در این باره به خبرنگاران گفت: یکی از اهداف این رویداد پاکسازی تصورات غلط درباره ایمان اسلامی است.

 وی افزود: مردم اگر مسلمانان را رو دررو بشناسند، این کمک بسیار زیادی می کنند. اینکه مسلمانان ترغیب شوند که به خارج محیط اسلامی رفته و در جامعه مشارکت داشته باشند و تصویر درستی از اسلام را ترویج دهند.

 محمد گفت: روز مسلمان ارتباطی با دولت آمریکا ندارد و بودجه مالیات دهندگان برای این جشن مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد که این روز به یک رویداد سالانه تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha