پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در یادواره شهدای هنرستان پیام آزادی فلسطین، گفت: شهدای عزیز قبل از آن که از ما یادواره و جلسه بطلبند و عکس و نام آنها را به دیوار بزنیم که این کار ها هم باید صورت بگیرد، از ما در درجه اول رهروی می طلبند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران با حضور در ششمین یادواره ۲۸ شهید هنرستان نمونه دولتی آزادی فلسطین که به همت مبلغان طرح امین صبح امروز در سالن آمفی تئاتر این هنرستان برگزار شد، اظهار داشت: ما در زندگی مدیون شهدا هستیم و به پاس این خون های مقدس تمام قد می ایستیم و احترام می گذاریم. شهدا و ایثارگران نظام ما را تبدیل به الگویی برای جهانیان ستمدیده و محوری برای جبهه مقاومت در جهان قرار داده اند

وی خطاب به دانش آموزان، مدیران و اساتید هنرستان آزادی، اظهار کرد: کسانی که خیال کرده اند می توانند نسل امروز را از شهدا جدا کنند، در همان خیال خام خود بمانند و این ‌آرزو را به گور خواهند برد چرا که شما اگر از نسل اول انقلاب جلوتر نباشند، عقب تر نخواهید بود.

مدیر حوزه علمیه تهران ادامه داد: در قدم اول باید شهدای عزیز را شناخت و هر کدام از شهدا می توانند چراغ راه زندگی شما قرار بگیرند. با وصیت نامه ها و سبک زندگی آنان انس داشته باشید تا سیره این بزرگ مردان تاریخ در وجود شما ملکه شود.

مدیر حوزه علمیه تهران ادامه داد: شهید حسین فهمیده که فقط سیزده سال بیشتر سن نداشت و شهید علم الهدی هم رتبه اول کنکور پزشکی دانشگاه تهران بود، در راه انقلاب اسلامی و دفاع از وطن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق خطاب به حاضران در جلسه تاکید کرد: پیام شهدا را باید درک کرد و پرسید که پیام آنان برای ما چیست؟ شهدای عزیز قبل از آن که از ما یادواره و جلسه بطلبند و عکس و نام آنها را به دیوار بزنیم که این کار ها هم باید صورت بگیرد، از ما در درجه اول رهروی می طلبند.

وی در پایان افزود: باید پرچم شهدا را بر دست بگیریم و راهشان را ادامه بدهیم  و با انس گرفتن با آنان بتوانیم مسیر و راهشان که دفاع از ارزش های معنوی و انسانی است را ادامه بدهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha