پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
میبد

حوزه/ به منظور تعامل دانشجویان و طلاب نشست صمیمانه ای با حضور بانوان طلبه میبدی سطح سه(کارشناسی ارشد)حضرت زهرا(س) میبد با بانوان دانشجوی دانشگاه آیت الله حایری میبد برگزار شد.

مهین سقایی معاون فرهنگی مرکزآموزش عالی حوزوی خواهران حضرت زهرا(س) میبد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: همزمان با هفته پژوهش و به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، جمعی از بانوان طلبه سطح سه(ارشد)مرکز آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(س) میبد با حضور در خوابگاه دانشجویان دانشگاه آیت الله حایری میبد با آنان دیدار و گفتگو کردند.

وی افزود: در این برنامه که با هماهنگی بسیج دانشجویی این دانشگاه انجام شد بعدازقرائت دعای توسل توسط طلبه این مرکز و از مداحان اهلبیت قرائت شد و مشاوران  حوزه ،خانمها: امینی ،علیخانی  ،دهقانی وسقایی باتشکیل حلقه های  معرفتی به بیان مسایل مبتلا به دانشجویان پرداختند.

 معاون فرهنگی مرکزآموزش عالی حوزوی خواهران حضرت زهرا(س) میبد ادامه داد: سؤالات دانشجویان  در زمینه های خانوادگی ،ازدواج ،تحصیلی و مشاوره خصوصی پاسخ داده شد.

سقایی با اشاره به این که مبلغان این مؤسسه در خوابگاههای دانشجویی در طول سالهای گذشته همکاری خوبی داشته اند؛ گفت: در این برنامه ضمن معرفی حوزه علمیه وسطوح علمی وتحصیلی آن برای دانشجویان ، پیشنهاد شد این ارتباط به صورت منسجم ودوطرفه انجام شود.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha