پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 876681
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
نرم افزار کتابخوان امین

حوزه/ نرم‌افزار " کتاب‌خوان امین ظهر امروز در همایش " آفاق علمی پیش‌روی حوزه‌های علمیه خواهران" در قم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و جمعی از مدیران مدارس علمیه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امروز  در همایش " آفاق علمی پیشروی حوزه‌های علمیه خواهران" در قم که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و جمعی از مدیران مدارس برگزار شد از نرم‌افزار" کتاب‌خوان امین" رونمایی شد.
این نرم‌افزار جهت دستیابی آسان به منابع متنی علمی حوزوی ازجمله کتب آموزشی و کمک‌درسی و جزوات و نمونه سؤالات امتحانی توسط مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران طراحی و روانه بازار شده است.
"کتاب‌خوان امین" جهت استفاده در گوشی‌های اندروید طراحی‌شده و طلاب می‌توانند بر اساس مقطع و رشته تحصیلی از منابع جهت مطالعه به‌صورت هوشمند استفاده کنند.
کتب قابل‌دسترس در نرم‌افزار کتاب‌خوان امین شامل 9000  جلد کتاب از کتابخانه قائمیه با موضوع علوم انسانی اسلامی و بیش از 18 هزار جلد کتاب از کتابخانه المکتبه الشامله شامل منابع کتابخانه‌ای اهل سنت بوده که به‌صورت سالانه به‌روزرسانی می‌شود.
 

۳۱۳/۶۱پ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • t IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 0
    سلام و خسته نباشید این نرم افزار کتاب خوان امین حالا حالاها جای کار داره خیلی از قائمیه عقب تره میشه گفت سر کاریه من نصب کردم کتاب ها pdf است اونهایی هم که نصب درون برنامه ای است نسبت به قائمیه ضعیف است ادعای نمونه سوال دارند اما من نمونه سوال از اونها بیشتر داشتم گوشم جا نداشت پاک کردم اون هم باکلید بودند اما سرچ امین عالی است