جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام قابل

امام جمعه موقت قزوین گفت: متولیان فرهنگی این شهر دارالمومنین و ۳۵۰۰ شهید دفاع مقدس باید مراقب نفوذ فرهنگی دشمنان باشند.

حجت الاسلام علی قابل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: مدتی است که متاسفانه برخی بیلبوردهای آرایشگاه زنانه و تصاویری به صورت نقاشی شده در برخی از نقاط مختلف این شهر نصب می شود که زیبنده این شهر مومن و ولایتمدار نیست.

حجت الاسلام قابل خاطرنشان کرد: نصب این بنرها در سطح شهر به نوعی ترویج فساد و فحشا را به همراه داشته و متولیان و دست اندرکاران باید اطلاع داشته باشند که این مسائل را ساده نگاه نکنند؛ بلکه به تاثیرات مخرب آن در جامعه هم توجه جدی داشته باشند.

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: وضعیت فرهنگی بسیار حساس بوده و نیاز به مراقبت دارد؛ چرا که خطر بحران فرهنگی از بیماری های واگیردار نیز خطرناک تر است.

حجت الاسلام قابل بیان کرد: نباید  نسبت به بحران فرهنگی در این شهری که ۳۵۰۰ شهید والا مقام را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده بی تفاوت بود، بلکه  باید نسبت به آن حساس بود.

وی ادامه داد: آحاد مردم باید نسبت به نشانه ها و ترویج فساد و فحشا حساس بوده و اجازه ندهیم که منکرات و زشتی‌ها در جامعه ترویج شود و باید به موقع تذکر دهیم.

وی اظهار کرد: نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین بارها در محافل و خطبه های نماز جمعه نسبت به مسائل ضد فرهنگی، سخنان راهگشا و ارزشمندی ارائه نموده اند که چه خوب است همه دست اندرکاران و متولیان امور فرهنگی، گوش شنوایی برای این سخنان داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha