جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ امام جمعه بیرجند گفت: مسئولین باید مشکلات را برای نیروی انسانی که در حمل‌ونقل کار می‌کند، برطرف سازند و زمینه موفقیت کارش را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اظهار کرد: بهترین مردم کسانی هستند که نفعشان برای مردم بیشتر است و بهترین مردم در میدان مسابقه آن‌هایی هستند که در معیارهای صحیح عقلانی و الهی باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از نیازهای انسان در ایجاد تمدن‌ها، تحرک و جا به جا شدن است، خاطرنشان کرد: اگر تحرک نباشد، هیچ‌کس نمی‌تواند به رفع نیازها دست پیدا کند و خدا نیز در عالم خلقت این کار را انجام داده و به‌عنوان یک نعمت بزرگ ابزار تحرک را در مورد خلقت بشر ارزانی فرموده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی تصریح کرد: همان‌طور که در اهداف شخصی و برای رسیدن به هر مقصدی باید تحرک وجود داشته باشد، جامعه نیز سیستم و مقاصدی دارد و برای اینکه به مقاصدش برسد، یک سیستم حمل‌ونقل دارد.

وی با اشاره به اینکه حمل‌ونقل از بزرگ‌ترین شاخصه‌های نعمت برای هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، گفت: عبادت فقط نماز و روزه نیست، بلکه هر عمل دنیوی و اخروی که از نظر کارشناسی صحیح و بر اساس وظیفه شناخته شد و قصد قربت الهی در آن لحاظ گردد، تمام آن عبادت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسئله حمل‌ونقل، نیاز بزرگ جامعه است و به شخص بر نمی‌گردد، گفت: مسئله حمل‌ونقل زوایایی دارد و بخشی از آن نیروی انسانی است که افرادی مؤمن، متعهد و آماده با کار هستند و بخشی دیگر نیز به‌وسیله و امکانات این نیروی مؤمن بر می‌گردد.

وی ادامه داد: ما امروز در شرایطی هستیم که دشمن از هر طریقی قصد آسیب رساندن به ما را دارد، لذا مسئولین باید مشکلات را برای نیروی انسانی که در حمل‌ونقل کار می‌کند، برطرف سازند و زمینه موفقیت کارش را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند به شما توفیق بسیار بزرگی داده  که در راه خدمت به مردم گام بر می‌دارید، افزود: کار شما به‌عنوان بهترین عبادات شمرده می‌شود؛ لذا شکر این نعمت همان حسن عملی است که در شما است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی گفت: سیستم مسئله حمل‌ونقل در هر کشوری مایه پیشرفت آن کشور و برای جامعه نقش حیاتی دارد، لذا امید است مسئولین در هر مقامی که هستند به این مسئله بیش از پیش اهمیت دهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha