پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

حوزه/ دکتر شریعتی نیاسر، با بیان اینکه ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش جستارهای پژوهشی ارسال شد، گفت: در مجموع ۲۲ مقاله انتخاب شد که نهایتا در مرحله سوم داوری، ۱۰ مقاله به‎عنوان مقالات برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، حامد شریعتی نیاسر، امروز در آیین اختتامیه همایش ملی جستارهای پژوهشی با تأکید بر بیانیه گام دوم اظهار کرد: مقالات برگزیده در این همایش در پایگاه‎های استنادی علوم جهان اسلام ثبت می‎شوند و در نشریات علمی پژوهشی منتشر خواهند شد.

وی ادامه داد: حدود ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش رسید و پژوهشگران مختلف حوزوی و دانشگاهی از این همایش استقبال کردند.

دبیر علمی همایش ملی جستارهای پژوهشی با تأکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: مقالات از سراسر کشور و از استان‎های مختلف البرز، یزد، سیستان و بلوچستان، قم و .. به همایش ارسال شد و اخلاق و معنویت، تمدن نوین اسلامی، سبک زندگی، جوانان و جوانگرایی از جمله موضوعاتی بود که بیشتر مورد توجه پژوهشگران قرار گرفت.

شریعتی‎نیاسر یادآور شد: مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش در دو نوبت مورد ارزیابی و داوری اعضای کمیته علمی قرار گرفت و در مرحله نخست داوری اجمالی انجام شد و حدود ۵۹ مقاله به مرحله ارزیابی تفصیلی راه یافت و از این تعداد داوری‎های تفصیلی توسط اساتید مختلف انجام شد و در مجموع ۲۲ مقاله انتخاب شد که در مرحله سوم داوری، ۱۰ مقاله به‎عنوان مقالات برتر معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این همایش و دریافت مقالات، نشست‎های تخصصی علمی و پژوهشی در شهرهای مختلف با محوریت موضوعات همایش برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha