شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: نورانیت را در قرآن همیشه دیده ایم اگرچه دنیا پر از جنگ و خون ریزی و آتش افروزی است اما مطمئن باشید اینها هیچ گونه تاثیری نمی تواند بر قرآن بگذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رقیه ریحانه الحسین(ع) شهر چغادک صبح امروز با حضور مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افتتاح شد.

حجت الاسلام رضا خدری در مراسم افتتاح این مؤسسه اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ نفر قرآن آموز در این مؤسسه برای فراگیری قرآن حضور پیدا می کنند که قطعا وجود این تعداد افراد در جامعه بسیار می تواند به ترویج فرهنگ قرآنی کمک کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر به اهمیت قرآن و تاثیر آن در زندگی انسان اشاره کرد و بیان داشت: قرآن مهمترین کتابی است که در زندگی انسان تاثیرگذار است؛ این کتاب روزی کتاب همه بشریت جهان خواهد شد و ما نیز هر کاری که انجام می دهیم باید در مسیر زمینه سازی برای آن روز باشد.

امام جمعه چغادک افزود: نورانیت را در قرآن همیشه دیده ایم اگرچه دنیا پر از جنگ و خون ریزی و آتش افروزی است، اما مطمئن باشید اینها هیچگونه تاثیری نمی تواند بر قرآن بگذارد.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: دشمنان اسلام برای اینکه بتوانند جلوی پیشرفت و تاثیر قرآن در جهان بگیرند، دست بکار شدند و گروه هایی را همچون داعش به وجود آوردند تا بگویند کسانی که معتقد به قرآن هستند جنایتکارند تا مردم جهان به سمت اسلام و قرآن نیایند.

امام جمعه چغادک گفت: کسانی که به قرآن خدمت می کنند، این خدمت تاثیر بسیاری در زندگی آنها دارد و هرکسی که به قرآن خدمت کرده درجه این شخص نزد خداوند بالاتر رفته است؛ هر فردی که قرآن خوان است با عملش مردم را هدایت می کند و لزومی ندارد که فرد حتما عالم و یا متخصص در دین باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر اضافه کرد: انسان اگر اهل عمل باشد انسان را با خود می کشاند، این مساله متوجه همه افراد قرآنی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha