جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه امروز شیوه تبلیغ دین در جامعه با گذشته متفاوت است، گفت: مجهز بودن به ابزار نوین تبلیغی برای بالابردن اثرتبلیغ دین در جامعه بسیار ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی با جمعی از مبلغان طرح هجرت استان در ساری به اهمیت و دشورای کار تبلیغ اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایطی که در جامعه با آن مواجه هستیم مبلغان دینی باید با حساسیت بیشتری در این بخش به فعالیت بپردازند.

وی با بیان این که امروز دشمن در تلاش است سطح نفوذ خود را در همه بخش های کشور گسترش دهد، بیان داشت: وظیفه روحانیت در آگاهی بخشی و روشنگری نسبت به توطئه دشمن بسیار سنگین است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن اصل دین و انقلاب را هدف گرفته است، بیان داشت: اگر روحانیت به رسالت خود یعنی تبلیغ صحیح دین و آگاهی دادن به جامعه عمل نکند جامعه با مشکلات و بحران های بسیاری مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که دشمن می خواهد از دین تنها یک پوسته بی اثری در جامعه باقی بماند، خاطرنشان کرد: وجود دین و ارزش های الهی در ایران اسلامی، سد محکمی در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن امروز در پی دین زدایی در جامعه هستند، تصریح کرد: تلاش دشمنان انقلاب اسلامی، فاصله گرفتن مردم و نسل جوان از ارزش های دینی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن با تبلیغات دروغین و منفی تلاش کرده عامل همه این مشکلات امروز را دین معرفی کند، بیان داشت: شبکه های معاند به صورت شبانه روزی دین را عامل عقب ماندگی ملت ایران می دانند و در تلاش هستند مردم را از مسیر دینداری منحرف کنند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که وجود دین و ارزش های انقلابی مانعی برای نفوذ و سلطه دشمن در کشورمان است، گفت: به همین دلیل آنها برای تحقق اهداف شوم خود در این کشور ابتدا باید مردم را از دین و انقلاب جدا کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ارزش های دینی و الهی یکی از مهم ترین دلایل اقتدار و عزت ملت ایران در جهان است، افزود: این ملت در سایه دین به عزت و عظمتی وصف ناپذیر در دنیای امروز دست یافته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی بر پایه معارف الهی پایه گذاری شده است، گفت: مبلغان دینی به عنوان پرچمداران تبلیغ معارف اهل بیت(ع) در جامعه وظیفه دارند با ابزار روز در جهت تقویت اعتقادات دینی مردم گام بردارند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که تبلیغ دین باید به شیوه ای اثرگذار در جامعه صورت پذیرد، افزود: یک مبلغ دین باید همواره به ابزارهای مناسب برای ارائه صحیح معارف دینی به مخاطبان خود مجهز باشد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز شیوه تبلیغ دین در جامعه با گذشته متفاوت است، گفت: مجهز بودن به ابزار نوین تبلیغی برای بالابردن اثرتبلیغ دین در جامعه بسیار ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha