سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: آسایش و امنیت کنونی کشور در میان ناامنی منطقه، مرهون تدبیر رهبری است و دشمنان باید بدانند که آرزوی ضربه زدن به نظام اسلامی را به گور می‌برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: وحدت امروز در حول عمود رهبری و اقتدار نظام معنا پیدا می‌کند و همه کسانی که خود را به اسلام و رهبری نظام متعهد می‌دانند باید در چارچوب رهنمودها، بیانات و نقشه راه ایشان حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر دشمن در کمین است و باید همگی در گروی رهنمودهای هوشمندانه رهبری فرزانه و زیر چتر ولایت فقیه حرکت کنیم و تنها راه موفقیت دراین حوزه آنچه که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند به آن جامه عمل بپوشانیم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: آسایش و امنیت کنونی کشور در میان ناامنی منطقه، مرهون تدبیر رهبری است و دشمنان باید بدانند که آرزوی ضربه زدن به نظام اسلامی را به گور می‌برند.

وی ادامه داد: دشمنان همیشه در صدد نقشه و ترفند برای نظام ایران اسلامی هستند که با استفاده از جنگ نرم و تحریم‌ها در راه ضربه زدن به نظام، جوانان و مقابله با جمهوری اسلامی بر آمده‌اند که خوشبختانه با هدایت‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی  نقشه‌های دشمن به شکست منجر شده است.

مدیر سابق حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حفظ آرمان ها به راه خود ادامه می دهد و دشمنان نمی توانند مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را به مخاطره بیندازند ،چرا که  جایگاه دشمنان آتش است و به ذلت و خواری می رسند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha