جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید موسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت ملاقات طلاب با علما و روحانیون سبب ایجاد انگیزه و روحیه در آنان می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان بیجار با ارائه گزارشی از وضعیت تحصیلی طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار، اظهار کرد: خوشبختانه بیجار از نظر پتانسیل های دینی و فرهنگی شکوفاست و دایر بودن چندین مدرسه علمیه برادران و خواهران گویای این امر مهم است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه بیان کرد: در سالهای اخیر در بعد کیفی شاهد رشد و ارتقا علمی و تهذیبی طلاب این شهرستان بودیم که این امر معلول تلاش این عزیزان و نیز همراهی و تعامل علما و روحانیون منطقه با مدارس علمیه می باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ملاقات طلاب با علما و روحانیون سبب ایجاد انگیزه و روحیه در آنان می شود، گفت: برای آشنایی بیشتر و نیز ترغیب درسی طلاب از حضرتعالی و سایر علما و روحانیون شهرستان درخواست داریم که به صورت مداوم مدارس علمیه را مورد بازدید قرار دهید.

حجت الاسلام محمودی اظهار کرد: خوشبختانه مدرسه سفیران هدایت بیجار از حیث اساتید و معاونین، وضعیت بسیار خوب و ممتازی دارد، لذا باید طلاب از این امتیاز بهترین استفاده را ببرند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه به برخی از برنامه های این مدرسه اشاره کرد و اظهار داشت: در طول سال تحصیلی برای ایجاد روحیه و نیز دور شدن از یکنواختی برنامه ها و همایش های فرهنگی و مذهبی زیادی توسط مدرسه سفیران هدایت بیجار برگزار می شود.

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به حضور پرشور طلاب و روحانیون بیجار در راهپیمایی اربعین امسال تاکید کرد: طبق آمارها حضور روحانیون و طلاب شهرستان بیجار در راهپیمایی اربعین هر سال پرشور بوده است و امسال نیز این شور و شعور حسینی دوباره تکرار گردید.

حجت الاسلام محمودی در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: بی گمان استفاده از تجربیات و دانش بزرگان دین در شکوفایی استعداد طلاب بی تاثیر نخواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha