سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام محمد استوار میمندی- مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس با بیان اینکه تربیت دینی دانش آموزان از مقطع دبستان باید در دستور کار متولیان آموزش و پرورش قرار گیرد، گفت: اختصاص مدارس معارفی به دبیرستان ها باید به مقطع دبستان و متوسطه اول نیز تعمیم پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی ظهر امروز در سیزدهمین هم اندیشی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش که در مشهد در حال برگزاری است، اظهار داشت: به دلیل رسالت تربیتی حوزه های علمیه توقع این است که در محتوا، نظارت و اداره همه مدارس آموزش و پرورش کشور مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: پیشنهاد می شود رشته علوم انسانی به رشته «معارف اسلامی و علوم انسانی» تبدیل شود و برنامه های جاری در مدارس معارف پس از تکمیل و به روز رسانی، در همه کشور جاری شود.

مدیر حوزه علمیه استان فارس با بیان اینکه تربیت دینی دانش آموزان از مقطع دبستان باید در دستور کار متولیان آموزش و پرورش قرار گیرد، تصریح کرد: اختصاص مدارس معارفی به دبیرستان ها باید به مقطع دبستان و متوسطه اول نیز تعمیم پیدا کند.

وی، توسعه و تقویت مدارس طرح امین نوع اول را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: این امر می تواند بسیاری از کاستی های تربیتی وضعیت موجود در مدارس را جبران کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha