پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ج دبيرخانه وحدت حوزه و دانشگاه

حوزه/ در جلسه دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه استان یزد بر اهتمام ویژه نسبت به دو موضوع وحدت حوزه و دانشگاه و عملیاتی کردن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، با حضور جمعی از مسئولین حوزه و دانشگاه، دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه، در مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

در این جلسه ضمن برشمردن اهمیت وحدت دو نهاد حوزه و دانشگاه، بر استمرار جلسات و کارگروه‌های مشترک بین این دو نهاد تا رسیدن به خروجی مناسب تأکید شد.

همچنین با توجه به مباحث و مصوبات جلسات قبلی، مقرر شد مسئولین هر بخش تکالیف تعیین شده را تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری نمایند و کارگروه‌های پنج‌گانه نیز گزارشی از فعالیت‌های خود را به صورت مکتوب به دبیرخانه ارائه نمایند.

در ادامه مصوب گردید هر کارگروه دستاوردهای خود در زمینه اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به صورت ماهیانه به دبیرخانه ارسال کند.

لازم به ذکر است، حجج اسلام آقایان شمس مدیر حوزه علمیه استان، فیاضی معاون پژوهش حوزه یزد، اخوان سیگاری از اساتید حوزه، آقایان شرافت استاد دانشگاه آزاد اسلامی و بهره‌ور از دانشگاه علوم پزشکی و خانم‌ها شاکر و دهقانی از حوزه علمیه خواهران در این جلسه حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha