جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضور رئیس سازمان تبلیغات در شهرک طالقانی ماهشهر

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به نمایندگی از مقام معظم با حضور در شهرک طالقانی ماهشهر، پای درد دل مردم نشست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خوزستان، شهرک طالقانی یکی از مناطق محروم شهرستان بندرماهشهر است که در اغتشاشات افزایش قیمت بنزین آبستن حوادث شد و دستاویز هجمه رسانه‌های معاند و ضد انقلاب قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به نمایندگی از مقام معظم رهبری به همراه برخی از معاونان خود در سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور در شهرک طالقانی ماهشهر، نماز ظهر و عصر را در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این منطقه  اقامه کرد و پای درد دل مردم نشست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین از مناطق مختلف شهرک طالقانی بازدید و با مردم گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی در حاشیه بازدید از شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تبلیغات اسلامی یک موضوع دو طرفه بوده و مردم درآن سهیم هستند. مردم خود مبلغ و مروج بسیار خوبی بوده و ما باید حرف و دغدغه‌های مردم را شنیده و با آنها سخن بگوییم.

وی با اشاره بر اینکه هر کجا می‌رویم باید پای حرف مردم بنشینیم افزود: ما با دغدغه‌ و اشتیاق آمده‌ایم تا دغدغه و مشکلات مردم را بشنویم و آنها را منتقل کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به حوادث اخیر بیان کرد: مردم شریف و نجیب شهرک طالقانی سال‌های سال است که زحمت می‌کشند و شاید به دلیل محرومیت و ضعیف بودنشان یک عده اغتشاشگر و سودجو از این موضوع سواستفاده کردند و بد نامی برای مردم این شهرک و شهرستان بندرماهشهر ایجاد کردند.

وی ادامه داد: ما به اینجا آمده‌ایم که دغدغه‌ها و نکات مردم را در حد توان خود از مسئولان مطالبه کنیم و حرف‌ها و پیام‌های این مردم مظلوم را منتقل کنیم؛ اصل ماجرا این است که ما به حکم طلبگی و تبلیغات اسلامی آمده‌ایم فرمایشات مردم را بشنویم.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اینکه می‌خواستم بدون واسطه حرف‌های مردم را بشنوم و مشکلاتشان را ببینم، عنوان کرد: من از مردم شهرستان بندرماهشهر و به خصوص شهرک طالقانی شناخت قبلی دارم و این مردم را بزرگوار، غیور، شریف، انقلابی، مهربان، دغدغه‌مند و زحمتکش می دانم.

وی با تاکید بر اینکه مطالبات مردم به حق است، ادامه داد: اشتغال و رفع معضل بیکاری حق مردم این منطقه است به خصوص اینکه در فاصله بسیاری کمی از اینجا زمینه‌های کار جدی و فراوانی وجود دارد؛ اولویت نیروهای کاری منطقه باید با بومیان باشد و این خواسته به حق و طبیعی مردم است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: تقریبا همه مردمی که با من در جاهای مختلف صحبت کردند، گفتند سلام ما را به رهبر انقلاب برسان و ما سرباز رهبر و نظام جمهموری اسلامی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با اطمینان می‌گویم که اینکه یک عده از نجابت مردم این منطقه سوءاستفاده کردند و برای آنها بدنامی ایجاد کردند ربطی به خصوصیات بارز و برزگواری مردم شریف شهرک طالقانی ندارد و مطالبات به حق این مردم باید شنیده و به مسئولین مربوطه منتقل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha