جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / نشست صمیمی فعالان فرهنگی دانشجویی
با نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: همه مسئولان باید ارتباط با مردم را تقویت کنند و به صورت مستقیم با مردم ارتباط داشته باشند و حرف آنها را گوش کنند و به صورت کلی کار مردم را، راه بیندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز با حضور در سامانه ۱۹۷ نیروی انتظامی از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به مردم از طریق این سامانه قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن تشکر از خدمات صورت گرفته در فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان، خاطر نشان کرد: ایجاد این ارتباط مستقیم با مردم آن هم به صورت هفتگی مایه دلگرمی برای مردم است.

امام جمعه همدان افزود: این که نحوه برخورد با مردم این قدر خوب است و مشکلات به راحتی حل و فصل می شود، امری بسیار زیبا است.

وی با تاکید بر این که رفتار با مردم باید با رافت و مهربانی همراه باشد، اظهار داشت: امیدواریم این نوع ارتباط با مردم و رفع مشکلات که امروز شاهد آن بودیم را در دیگر نهادها نیز شاهد باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: همه مسئولان باید ارتباط خود با مردم را تقویت کنند و به صورت مستقیم با مردم ارتباط داشته باشند و ضمن گوش دادن به حرف‌های مردم، کار آنها را، راه بیندازند.

وی تصریح کرد: قطعا مردم ولی نعمتان ما هستند و این موضوعی است که همه مسئولان و مدیران باید به آن توجه داشته باشند و از آن غافل نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان با بیان اینکه ایجاد سامانه های ارتباط با مردم در ادارات مختلف بسیار ارزشمند است ابراز داشت: البته باید از خود مردم نیز نظر سنجی شود که این گونه برخوردها چقدر در میزان رضایت مندی‌ها موثر است و می تواند ما را در عمل به وظیفه و خدمت رسانی به مردم یاری کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha