جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ امام جمعه قم در پیامی به مناسبت هفته نهضت سواد آموزی گفت:ارتقای شاخص راهبردی سوادآموزی در چهل سال پس از انقلاب شکوهمند اسلامی از برگ های زرین انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و فصلی درخشان از کارنامه وزین سیاستگذاران و مجریان و مربیان این طرح بزرگ بشمار می آید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام آیت الله علیرضا اعرافی امام جمعه قم به مناسبت گرامیداشت هفته نهضت سواد آموزی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز و هفته سوادآموزی و چهلمین سالگرد تاسیس نهاد با افتخار سوادآموزی را گرامی می داریم.

ارتقای شاخص راهبردی سوادآموزی در چهل سال پس از انقلاب شکوهمند اسلامی از برگ های زرین انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و فصلی درخشان از کارنامه وزین سیاستگذاران و مجریان و مربیان این طرح بزرگ بشمار  می آید و دستیابی به شاخص با سوادی بالای 90 درصد همزمان با رشد بیش از دوبرابری جمعیت و مشکلات اقتصادی مایه افتخار ملت شریف ایران و همه فعالان در این میدان بزرگ است و به فضل الهی قم نیز در این عرصه جایگاه برجسته و رتبه ممتازی دارد و باید از همه مساهمان در این برنامه در سطح استان  و کشور تشکر کرد.

آنچه شایان یادآوری است:

 نخست آنکه با مشارکت همه مردم و تلاش برنامه ریزان این شاخص باید با برنامه ریزی جامع به حدود 100درصد باسوادی برسد.دوم آنکه پوشش آموزش و پرورش به 100درصد افزایش یابد . سوم آنکه ارتقای کیفی سوادآموزی و استمرار آن برنامه ریزی شود و این همه با عنایات الهی و همت والا و برنامه ریزی اساسی دست یافتنی است.

توفیقات روز افزون همه دست اندرکاران را از خداوند متعال مسالت دارم.

علیرضا اعرافی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha