سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
گردهمایی

حوزه/ اولین گردهمایی طلاب استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه خواهران با حضور مدیران و مسئولان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اولین گردهمایی طلاب استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه خواهران صبح امروز با حضور مدیر و معاونان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

در ابتدای این همایش خانم غفاری مدیرکل امور نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران به تشریح گزارشی از فعالیت‌های این اداره‌کل پرداخت و گفت: برگزاری ۳۳ جلسه آنلاین و آفلاین در زمینه پاسخگویی شبهات، برگزاری ۶ ترم اموزش مکالمه زبان انگلیسی، کارگاه‌های علمی و ... از جمله اقداماتی است که انجام شده است.

وی افزود: دوره‌های کوتاه و بلند مدت با موضوعات اعتقادی، سبک زندگی اسلامی، اخلاق، نگارش مقاله‌های علمی و پژوهشی، مدیریت پروژه‌های تحقیقاتی و ... برای طلاب خواهر استعداد برتر برگزار شده است.

مدیرکل امور نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: همچنین رایزنی‌هایی با معاونت آموزش برای فعالیت طلاب استعداد برتر انجام شده است که امیدوارم بتوانیم این موارد را نیز اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم طلاب استعدادبرتر اولویت‌هایی در زمینه دریافت بورسیه داشته باشند اظهار کرد: رایزنی‌هایی انجام شده است تا طلاب نخبه و استعدادبرتر در مدیریت هسته‌های پژوهشی، ارزیابی مجلات استانی و مقالات و کتاب‌های طلاب، جذب و بکارگیری در مراکز پژوهشی، استاد راهنمای گروه‌های رشد و ... اولویت داشته باشند.

خانم غفازی در پایان خاطرنشان کرد: شکوفاسازی و پرورش استعدادهای برتر، نخبه‌پروری و شناسایی خواهران فاضل و عالمه از جمله برنامه‌ و طرح‌های اداره‌کل نخبگان است و امیدواریم به این اهداف دست پیدا کنیم.

گفتنی است: این گردهمایی به صورت برخط و انلاین برای طلاب خواهر استعدادبرتر سراسر کشور پخش می‌شود.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha