جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمدحسنی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی با بیان اینکه برخی‌ها در داخل کشور دل‌هایشان برای آمریکا لک می‌زند، گفت: آمریکایی‌ها حتی رحمی به بیماران پروانه‌ای ملت ما هم ندارد، اما بعضی‌ها در داخل کشور با وجود آگاهی از این موضوع، همچنان عشق به آمریکا دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، طی سخنانی در همایش ملی تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی که امروز دوشنبه ۲ دی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: همایش ملی تعالی معنوی و فرهمگ دفاعی یک خلاقیت ونوآوری در سطح نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه صحیفه سجادیه بعد از قرآن و نهج البلاغه مهمترین میراث وحیانی شیعه به شمار می‌رود، گفت: مضامین دعای صحیفه سجادیه در ادعیه ۵۴ گانه آن، بسیار عمیق و به مانند یک دریای بی‌ساحل است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ریشه هرآنچه در صحیفه سجادیه آمده است در قرآن وجود دارد، عنوان کرد: حضرت امام سجاد ۱۱۰ خواسته را در فرازی از صحیفه سجادیه مطرح کرده که از این تعداد ۶۷ دعا برای مرزداران اسلام و ۴۳ دعا درباره نفرین دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی ادامه داد: در فراز بیست و هفتم صحیفه سجادیه آمده است که هرکدام از مرزداران اسلام علاوه بر وظایف معمولی که دارند مکلف به دعا کردن در حق خویش هستند.

وی با بیان اینکه هر کدام از رزمندگان اسلام در هر کجایی که هستند، نباید دعا در پیشگاه الهی و تقاضای پیروزی بر دشمن از خداوند متعال را فراموش کنند، گفت: یک ارتش مقتدر معنویت‌محور، علاوه بر رعایت قواعد درست جنگیدن، باید به هنگام رو در رو شدن با دشمن، حتما اهل دعا هم باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه برخی‌ها در داخل کشور دل‌هایشان برای آمریکا لک می‌زند درحالی که آمریکایی‌ها سر سوزنی به حقوق این ملت احترام قائل نیستند، گفت: آمریکایی‌ها حتی رحمی به بیماران پروانه‌ای ملت ما هم ندارد، اما بعضی‌ها در داخل کشور با وجود آگاهی از این موضوع، همچنان عشق به آمریکا دارند.

وی‌تاکید کرد: آیه «قل موتوا بغیضکم» قرآن کریم، ریشه شعار «مرگ‌بر آمریکا»ی ملت ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha