شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عطاءالله حنا

حوزه/ شاید این اتفاق به خاطر پاشیدن مقداری مواد مسموم اطراف منزل من اتفاق افتاده باشد؛ اما در هر صورت می توانم بگویم کسی به دنبال آزار مستقیم من است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه چند روز پیش بود که سخنان اهانت آمیز الیاس عودة کشیش یکی از کلیساهای لبنان و اهانت او به سید حسن نصرالله و حزب الله لبنان با اعتراض گسترده شخصیت ها و مردم لبنان روبرو شد که یکی از شخصیت هایی که این اهانت را به شدت محکوم کرد عطاءالله حنا اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس لبنان بود که اکنون بنا به گفته خودش مورد سوء قصد قرار گرفته و راهی بیمارستان شده است.

وی در این زمینه گفت: با قاطعیت نمی توانم بگویم اتفاقی که افتاد کار چه کسی بود و عمدا یا سهوا اتفاق افتاده است و شاید این اتفاق به خاطر پاشیدن مقداری مواد مسموم اطراف منزل من اتفاق افتاده باشد؛ اما در هر صورت می توانم بگویم کسی به دنبال آزار مستقیم من است.

در همین زمینه شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در تماسی تلفنی با اسقف عطاءالله حنا رئیس اسقف های روم ارتدوکس پس از مرخصی از بیمارستان، جویای سلامتی وی شد و از موضع شجاعانه و قاطع وی قدردانی کرد و گفت: پاسخ شما به کشیش عودة پاسخی بجا و درست از جانب کلیسای ارتدوکس بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha