جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور آیت الله استادی در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم

حوزه/ امروز دشمنان معتقدند بازار ایران بهترین مصرف کننده لوازم آرایشی و خودروهای لوکس با هدف از بین بردن عفت زنان و فساد در بین دختران و تعطیلی کارخانه های تولید، تورم، رشد شکاف طبقاتی، رشد بیکاری و... است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهدی ایمانی در نشست بصیرتی که با موضوع اتفاقات اخیر، مسائل روز و سیاسی در کشور در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، گفت: قرآن می فرماید،کسی که در بین شما است، رسول خدا(ص) است. اگر قرار باشد ایشان از شما تبعیت کند، بسیاری از چیزها اشتباه می شود.

این روزنامه نگار با بیان این که رهبر انقلاب مذاکره را منع نکرده بودند،افزود: مذاکره با دشمن می تواند  عزتمندانه باشد. پس کسی با اصل مذاکره مشکل نداشته، ولی باید عزتمندانه باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان که افعال و سخنان بعضی از شخصیت ها که در لباس روحانیت هستند، انحراف موج می زند، اظهار داشت: برخی معتقدند که امام حسین(ع) در روز عاشورا با دشمن مذاکره کرد، این اصل انحراف است.

وی با بیان این که به نام برجام، پای نفوذ دشمن در دستگاه های مهم کشور باز شد عنوان کرد: این نشان می دهد هدف از برجام رفع مشکلات کشور نبود، بلکه نفوذ و در حقیقت انقلاب زدایی بوده است.

ایمانی گفت: امروز گرفتار ناتوی اطلاعاتی و اساسا نفوذ در کشور هستیم، این مسئله بسیار حساس است.

این روزنامه نگار با بیان این که بر اساس منابع تاریخ معاویه برای عوام فریبی مردم در جلوی امام بر حق(ع)، ابتدا عملیات روانی علیه امام معصوم(ع) را شروع کرده بود، ابراز داشت: همین مسئله هم اکنون از سوی دشمن در بحث برجام انجام شده است. الان باید سوال کرد معاهده که در قالب توتال و خرید هواپیمایی ایرباس و ... انجام شد و ده ها میلیون دلار ارز را از کشور خارج کرده به کجا رسیده است.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: بازار ایران بهترین مصرف کننده لوازم آرایشی و خودروهای لوکس با هدف از بین بردن عفت زنان و فساد در بین دختران و تعطیلی کارخانه های تولید، تورم، رشد شکاف طبقاتی، رشد بیکاری و... است.

ایمانی گفت: امروز هنوز از درون کشور کد وگراهایی به خارج کشور داده می شود که تحریم های شما نتیجه داده، بیشترش کنید.

این روزنامه نگار افزود: اینها واقعیتی است که بعد از تعهد نامه برجام انجام پذیرفت. برجام کاری کرد که فردو با آن عظمت تبدیل به نمایشگاه هسته ای شود، درحالی که برای پیشرفت این مرکز خون ها ریخته شده،‌ ولی به راحتی زیر خون شهدا می زنند و منکر همه چیز می شوند.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: امروز در همین کشور بعضی از افراد جبهه رفته و بعضا ایثارگر و جانباز، کفش جفت کن بعضی افرادی می شوند که روزی کمر همت به تباهی کشور و نظام و هم پیاله شدن بسته بودند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha