جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: در موقعیت کنونی منطقه حفظ وحدت برای همه ما نه تنها یک ضرورت است، بلکه یک نیاز حیاتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی، پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از طلاب اهل سنت شهرستان مریوان وسروآباد اظهار داشت: در موقعیت کنونی منطقه حفظ وحدت برای همه ما نه تنها یک ضرورت است، بلکه یک نیاز حیاتی است.

امام جمعه  مریوان بیان کرد: توطئه های دشمنان در جهان اسلام به گونه ای شده است که برخی از کشورهای منطقه به مانند عراق، لبنان، سوریه، یمن و... دچار هرج و مرج شد ه اند که بخش اعظمی از این مشکلات ناشی از از بین رفتن وحدت کلمه در بین این ملتها می باشد.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه وحدت سنی و شیعه می تواند بخش زیادی از دخالت بیگانگان را از بین ببرد، افزود: وحدت تضمین کننده آینده جهان اسلام است و در صورت تحقق واقعی این مهم شاهد چند برابر شدن اقتدار مسلمین در جهان خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: درست 10 سال پیش در چنین ایامی سران فتنه و عوامل داخلی و خارجی آن به دنبال از بین بردن امنیت و اقتدار نظام بودند و دشمنان امید زیادی به آشوب های سال 88 داشتند، ولی بار دیگر بصیرت ملت ایران دستان توطئه گران را کوتاه کرد.

ماموستا شیرزادی ادامه داد: بی شک اگر هر کشور دیگری بود در زیر موج این همه فتنه تاب نمی آورد، ولی بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران دست هر بیگانه ای را از کشور کوتاه کرده است.

امام جمعه شهرستان مریوان بیان کرد: مردم استان کردستان نیز در فتنه 88 نشان دادند که صفوف مردم اهل سنت از فتنه گران و تجزیه طلبان جداست و خود را بخشی از ایران می دانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha