جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام میرامینی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه خواهران زینبیه شهرستان آبیک با حضور در دفتر خبرگزاری حوزه قزوین از انعکاس شایسته و مطلوب این رسانه در انتشار برنامه های حوزه علمیه خواهران این شهر قدردانی کرد.

حجت الاسلام سید محمد حسینی میرامینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: انصافا انتشار فعالیت‌های مختلف در حوزه علمیه خواهران این شهر که از ظرفیت بالایی برخوردار است،به خوبی در خبرگزاری حوزه قزوین منتشر می شود که قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز تمام اخبار و فعالیت‌های مدارس حوزه های علمیه کشور در این رسانه به خوبی قابل مشاهده است که بنده یکی از افرادی هستم که این برنامه‌ها و فعالیت‌ها را به خوبی رصد می‌نمایم.

امام جمعه شهرستان آبیک تصریح کرد: این همکاری و تعامل سازنده باعث خواهد شد که حوزه علمیه خواهران بتواند در انجام ماموریت‌های محوله و در مسیری که ائمه معصومین (ع) به خوبی ترسیم کردند موفق تر عمل نماید.

وی ادامه داد: مطبوعات و رسانه‌ها می توانند با دید وسیع تر و تحلیل عملکرد به عنوان یک بازوی توانمند در کنار حوزه‌های علمیه خواهران و برادران نقش ایفا نماید.

حجت الاسلام میرامینی عنوان کرد: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه امروز در ترویج و نشر فرهنگ دینی، مذهبی، عبادی و سیاسی بی بدیل است و باید از این ظرفیت مهم در تمام برنامه‌های فرهنگی استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha