جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سعید مومنی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: دشمن به خوبی می داند که کدام بخش از نظام را هدف قرار دهد و امروز می بینیم که حوزه ها و مدارس علمیه و بزرگان دین را آماج افترا و توهین قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سعید مومنی، عصر دوشنبه در دیدار با جمعی از طلاب مدرسه هدایت خاتم الانبیا (ص) سنندج اظهار داشت: بررسی ریشه های وقایع اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... در دوران انقلاب اسلامی باید مورد توجه همه شما طلاب باشد، زیرا اطلاع از این رویدادها ویژگی اصلی یک روحانی و طلبه است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز بسیاری از رویدادها توسط فضای مجازی و رسانه ها تغییر ماهیت داده می شوند و همین امر باعث می گردد که شما به سمت یافتن واقعیت بروید.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه هیچ بخشی از انقلاب و کشور از توطئه و فتنه دشمنان در امان نیست، بیان کرد: تمام بخش های این نظام به ویژه حوزه های علمیه و دانشگاه در برنامه دشمن قرار دارند و دشمن به دنبال ایجاد پروژه نفوذ در  این مراکز علمی و فکری نظام است، بنابراین باید مواظب باشیم که در مسیر جریان های سیاسی قرار نگیریم، البته منظور این نیست که طلبه نباید اهل سیاست باشد، بلکه منظور این است که در جریان ها و گرایش های سیاسی گرفتار نشود.

وی، هدف از این تخریب های رسانه ای دشمن را ایجاد بدبینی بین حوزه و مردم عنوان کرد و گفت: دشمن به خوبی می داند که کدام بخش از نظام را هدف قرار دهد و امروز می بینیم حوزه ها و مدارس علمیه و بزرگان دین را آماج افترا و توهین قرار می دهد.

حجت الاسلام مومنی در پایان گفت: نباید از این اعمال هدفمند دشمنان ناراحت و یا مایوس شوید، زیرا شما اکنون به عنوان سرباز امام زمان (عج) مشغول خدمت به اسلام و انقلاب هستید و به عنوان پشتوانه های اصلی دین محسوب می گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha