پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست حماسه نهم دی

حوزه/ در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی حوزه علمیه قزوین بر ضرورت عموم ملت انقلابی به ویژه طلاب و روحانیون در برنامه های بصیرتی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی، ظهر امروز  درنشست  هماهنگی برنامه های حماسه نهم دی حوزه علمیه قزوین گفت: حضور به موقع مردم مسلمان در حماسه ۹ دی طومار فتنه گران اندک، گستاخ و منحرف را که با هدایت رسانه های شیطانی استکبار قد علم کرده بودند را درهم پیچید.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش بودند که چراغ انقلاب اسلامی خاموش شود، ولی عاشورا به داد ملت و انقلاب اسلامی رسید و مردم در ۹ دی با هوشمندی و بصیرت، این فتنه را برای همیشه خاموش کردند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مردم با حضور آگاهانه در این حماسه تاریخی نشان دادند که هر زمان نظام و کشور به آنها نیاز دارد در صحنه هستند و در راه ارزش ها و آرمان های این نظام مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: حرکت پرشکوه آحاد ملت ایران در حماسه ۹ دی به دنیا و فتنه گران غافل فهماند که انقلاب اسلامی با ولایت پیوند خورده و اصل اساسی انقلاب اسلامی پیروی از ولایت است.

وی به برگزاری برنامه های نهم دی در مدارس علمیه پرداخت و بیان کرد: با هماهنگی با مدیریت حوزه استان، در تمام مدارس علمیه قزوین برنامه های بصیرتی و تهذیبی برای طلاب و اساتید برنامه ریزی شده است.

در حماسه نهم دی توطئه های دشمنان خنثی شد

 حجت الاسلام علی معبودی نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی، بیان کرد: در حماسه نهم دی تمام توطئه های دشمنان داخلی و خارجی در یک همایش ملی توسط ملت ایران خنثی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: فتنه سال ۱۳۸۸، واقعه ای دلخراش، ناگوار و سازماندهی شده توسط عوامل استکبار جهانی بود که خوشبختانه با جوشش غیرت ملت ایران در ۹ دی خاموش شد

 حجت الاسلام  والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا هم در این نشست بیان کرد: تمام اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین در برنامه های بصیرتی و تهذیبی حضور جدی خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین در مراسم نهم دی، طلاب، اساتید و روحانیون حضوری بانشاط و فعال خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha