جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : هوشیاری و آمادگی رزمی و دفاعی پاسداران انقلاب اسلامی باعث خلق امنیت کامل در آسمان و زمین ایران اسلامی شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، در دیدار کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی استان، با بیان اینکه خطوط هوایی جمهوری اسلامی ایران یکی از امن ترین خطوط هوایی دنیا است، گفت : در ابتدای انقلاب حوادث مختلفی در خطوط هوایی بوجود آمد اما با قدرت نمایی سپاه از آن زمان دیگر هیچ خللی را در این حوزه شاهد نبودیم و این به برکت و شکوه این نیروی مردمی و انقلابی است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه سپاه در تمامی حوزه ها موفقیت آفرین بوده است، گفت : سپاه در طول 8 سال دفاع مقدس ، سال های سازندگی بعداز آن اقدامات موثری انجام داده و مردم هیچ وقت این رشادت ها را فراموش نخواهند کرد.

وی با اشاره فعالیت های برون مرزی سپاه گفت : سرنگونی شجره خبیثه معلونه داعش در عراق و سوریه با رشادت ها و فداکاریهای مردان سپاهی و به فرماندهی سردار سلیمانی که چهره محبوب ایران اسلامی است به ارمغان آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت : سپاه در کنار این فعالیت ها در حوادث و بلایای طبیعی ، در آتش سوزی های جنگل ها ، سیل ها ، زلزله ها اولین گروهی هستند که در صحنه حاضر میشوند و مصادق بارز آن را در زمین لرزه میانه شاهد بودیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه بسیج عصاره سپاه است، گفت : در حوادث و فتنه انگیزی های دشمنان هم بسیج در راستای حفظ مانع ملی و امنیت مردم نقش بی بدیل ایفاکرده است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد : سپاه حفاظت هواپیمایی آینه همه پاسداران انقلاب است که باید در تمامی زمینه ها سرآمد باشد و کارآمدی این نیروی ارزشی را بیش پیش به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha