پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تمنایی

حوزه/ حجت الاسلام تمنایی گفت: پیام من به همه آحاد مردم این است بیایید خانه، مسجد و محله و شهر خود را قرآنی کنید، اسلام ناب محمدی شیرین و جذاب است و ما باید این اسلام شیرین را به فرزندان خود بیاموزیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام تمناییَ، شامگاه روز سه شنبه در آیین اختتامیه شانزدهمین دوره طرح تلاوت نور مسجد اعظم ملک شهر،با اشاره به ۱۲۰ روز کل دوره شانزدهم طرح تلاوت نور و ختم کل قرآن توسط افراد شرکت کننده، گفت: امیدوارم روزی نیاید که با صدای قرآن زندگی نکنیم وبا ترنم قرآن زنده نباشیم.

وی بیان کرد: قرآن فقط مربوط به عالم دنیا نیست، بلکه قرآن مربوط به آخرت، قیامت، بهشت و برزخ هم هست، قرآن تمام نشدنی است.

استاد حوزه ابراز کرد: ما هنوز متوجه عظمت قرآن نشده ایم؛ در روز قیامت عظمت قرآن برهمگان مشخص می شود و در آن روز قرآن هم شفاعت می کند و هم از افرادی شکایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه قرآن بزرگترین نعمت خداوند در عالم است  عنوان کرد:عظمت قرآن از انبیاء و رسول الله بزرگتر است و بهترین هدیه خداوند به پیامبر اکرم، قرآن است.

امام جماعت مسجد اعظم ملک شهر تصریح کرد: حبیب بن مظاهر به دو دلیل حبیب حسین(ع) شد، نخست آنکه غرق در قرآن و دوم غرق در ولایت امام حسین(ع) بود.

وی یادآور شد: پیام من به همه آحاد مردم این است بیایید خانه، مسجد و محله وشهر خود را قرآنی کنید، اسلام ناب محمدی شیرین و جذاب است وما باید این اسلام شیرین را به فرزندان خود بیاموزیم.

حجت الاسلام تمنایی اذعان کرد: اسلام و قرآن برای تربیت و انسان سازی آفریده شده است

وی با بیان اینکه ما این طرح تلاوت نور را از سیره حضرت رضا آموخته ایم در پایان متذکر شد: امیدواریم این طرح در سطح محلات سراسر کشور نهادینه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha