پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گرجی

حوزه/ حجت الاسلام گرجی گفت: طبق نظرات فلاسفه، علل ایجاد یک چیز علل بقای آن هم هست، براین اساس وحدت ملت که علل ایجاد انقلاب اسلامی بود علت بقای آن نیز هست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام مهدی گرجی، شامگاه سه شنبه در جلسه اختتامیه شانزدهمین دوره طرح تلاوت نور، در جمع حافظان و قاریان قرآنی مساجد شمال شهر اصفهان اظهار کرد: جوانان علاوه بر قرائت وحفظ قرآن به مفاهیم قرآن اهمیت دهند.

وی بیان کرد: قرآن کتاب زندگی است و ما باید زندگی خود را با قرآن تطبیق دهیم تا به سعادت ابدی برسیم، منبع اصلی دین، قرآن کریم و ثقل اکبر قرآن است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به موضوع قرآنی اتحاد گفت: وحدت واتحاد یک ضرورت بین المللی است و همه ملتها قائل به این موضوع هستند و متوجه هستند برای بقای خود باید وحدت را حفظ کنند.

وی تاکید کرد: طبق نظرات فلاسفه، علل ایجاد یک چیز علل بقای آن هم هست، براین اساس وحدت ملت که علل ایجاد انقلاب اسلامی بود علت بقای آن نیز هست.

حجت الاسلام گرجی تذکر داد: قرآن کریم دستور به همه مسلمانان داده است که کوشش کنید و وحدت داشته باشید درادامه قرآن کریم محور وحدت ملت ها را حبل الله بیان می کند، که تفاسیر مختلفی از حبل الله شده عده ای آن را اهل بیت، برخی ولایت و بعضی قرآن کریم دانسته اند.

وی بیان داشت: به آیات وحدت بیشتر توجه کنید، امروز اگر بخواهیم قوی باشیم ودر مقابل توطئه هایی که علیه انقلاب ایجاد می شود بایستیم، باید متحد باشیم، اگر ملت با هم همراه باشد بر هر دشمنی پیروز می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha