جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ویژه نامه

حوزه/ در آستانه ولادت حضرت عیسی بن مریم علیه السلام، ویژه نامه اینترنتی عطر مسیحا در پایگاه حوزه‌نت، به‌روز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آستانه ولادت حضرت عیسی بن مریم (ع)، ویژه‌نامه اینترنتی عطر مسیحا در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نت به‌روز شد.
 این ویژه نامه در 12 بخش اصلی و 75 مطلب شامل موارد زیر تهیه شده است:
1- برگی از دفتر زندگانی حضرت عیسی علیه السلام
2- آشنایی با آئین مسیحیت
3- کتاب مقدس
4- بشارت مسیح علیه السلام
5- مسیح علیه السلام در قرآن
6- داستان‌هایی از مسیح علیه السلام
7- عروج مسیح علیه السلام
8- موعود و مسیح علیهما السلام
9- همگرایی اسلام و مسیحیت
10- در سایه سار قلم
11- مسیح علیه السلام در هنر هفتم
12- نگارخانه

همچنین "قرآن و انجیل کدام یک عیسی را مقدس می دانند"، "نگاهی به مسأله تثلیث"، "فارقلیط کیست؟"، "نام احمد در انجیل"، "مسیح در قرآن"، "مائده آسمانی"، "قصه های قرآنی"و... از جمله مطالب خواندنی ویژه نامه ولادت حضرت مسیح علیه السلام با عنوان عطر مسیحا می‌باشند.

در ابتدای این ویژه نامه می‌خوانیم " حضرت عیسی بن مریم(ع)، پیامبر بزرگ الهی، در روز ۲۵ دسامبر سال اول میلادی یعنی ۶۲۲ سال قبل از هجرت پیامبر بزرگ اسلام(ص)، در بیت لحم واقع در سرزمین فلسطین به دنیا آمد؛ امّا با این حال تاریخ تولد حضرت عیسی(ع) دقیق نبوده و در این زمینه اختلاف نظر وجود دارد. در این ایام مسیحیان جهان؛ به دلیل آغاز سال نو میلادی و سال روز میلاد حضرت عیسی علیه السلام؛ در جشن و سرور و شادی به سر می‌برند. حضرت عیسی علیه السلام چهارمین پیامبر اولوالعزم است. پیامبری که علاوه بر موعظه کردن، بیماران را شفا می‌داد و ارواح خبیث را از روان جن زدگان بیرون می‌راند؛ یاور مستضعفان و محرومان اجتماعی بود، به زنان و کودکان بسیار احسان می‌کرد و با سختگیری‌های برخی از فریسیان و تندروی‌های انقلابی متعصبان مخالف بود."

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha