جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تشکیل جبهه واحد مردم و مسئولان باعث شکست تحریم ها شده است، گفت: سپاه و بسیج با تمام توان برای برای رفع مشکلات مردم مناطق کم برخوردار و توسعه روستاها پای کار هستند تا تمامی مشکلات حل شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در مراسم افتتاح ۱۳۰ واحد مسکونی و ۵ هزار و ۶۱۶ طرح محرومیت زدایی در استان ایلام اظهارداشت: امروز در کشور شاهد تشکیل جبهه واحدی از سوی مردم و مسئولان برای ایستادگی در مقابل دشمنان هستیم که این جبهه باعث شکسته شدن تحریم‌ها شده است.

وی بیان داشت: ملت ایران در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با مقاومت و ایستادگی در مقابل جبهه استکبار ایستادگی کرده اند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در طول دفاع مقدس نیز شاهد تشکیل همین نهضت مقاومت بودیم که باعث عقب نشینی دشمن بعثی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز شاهد ایجاد یک گفتمان جدید در جهان هستیم و آن گفتمان انقلاب اسلامی است که باعث ایجاد فرهنگ مقاومت در دنیا شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز فرهنگ مقاومت به تأسی از انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر منتقل شده است، افزود: نظام استکبار با تمام توان در تلاش است که کشور را دچار مشکلات اقتصادی کند.

سردار سلیمانی ادامه داد: امروز شاهد شکسته شدن تحریم‌ها و نقشه‌های دشمنان هستیم و مسئله قطع وابستگی بودجه کشور از نفت باعث پیشرفت و آبادانی خواهد شد .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: بسیج و سپاه با تمام توان خود برای توسعه روستاها و مناطق کم برخوردار پای کار هستند تا تمامی مشکلات روستاهای کم برخوردار تا آخرین مورد حل شود.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه اقدامات محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار و ایجاد مسکن برای نیازمندان در سال ۹۹ نیز ادامه دارد، افزود: از مهمترین برنامه‌های سازمان بسیج توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در روستاهای کم برخوردار با همکاری سازمان برنامه و بودجه، کمیته امداد و سازمان بهزیستی است.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای طرح‌های محرومیت زدایی کمک به هموطنان در نقاط کم برخوردار و تحقق اقتصاد مقاومتی در روستاها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha