سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
فتنه

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن می خواهد با استفاده از مشکلات اقتصادی زمینه ایجاد ناامیدی و یاس را در جامعه مهیا کند و مردم را برای نافرمانی مدنی تحریک می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، سردار محمدصادق حسینی، ظهر امروز در نشست با نمایندگان اقشار مردم و نخبگان استان کردستان اظهار داشت: دشمنان بعد از ۴۰ سال تازه متوجه شده اند که نمی توانند و قدرت ندارند که به این انقلاب ضربه ای بزنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز ایران برای بسیاری از کشورهای جهان به عنوان سمبل استقلال و آزادی از یوغ استکبار است.

این مقام نظامی با اشاره به وحدت و انسجام باعث اقتدار و قدرت این نظام اسلامی شده است، عنوان داشت: قدرت نظام همین که ۵ قدرت بزرگ جهان در مقابل ایران ایستادند و مذاکره کردند که این برای ایران و ایرانی افتخار است که ابرقدرتها آرزوی مذاکره با ما را دارند.

سردار حسینی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: با این وجود تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که آمریکا علیرغم تمام توطئه هایی که داشته است هرگز در برابر ملت ایران پیروز نبوده و نخواهد شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: خون همین شهیدان عزیز هشت سال دوران دفاع مقدس است که امنیت امروز استانی همانند کردستان را تامین کرده است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان این مملکت نمی خواهند تنها ثروث و داشته های ما را به یغما ببرند، بلکه برنامه های شوم بسیاری در ذهن خود دارند.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود گفت: فتنه ای که آبان ماه سالجاری توسط دشمنان در کشور ایران به وقوع پیوست در برابر اراده پولادین ایران هیچ جایگاهی نداشت.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ملت بصیر ایران در فتنه اخیر با بینش دینی، انقلابی و سیاسی، صفوف خود را فتنه گران جدا کردند.

این مقام نظام اظهار داشت: امروز هم می بینیم که از چند وقت پیش دشمن به بهانه چهلم کشته شدگان به دنبال ایجاد و راه اندازی فتنه دیگری در کشور است، لذا باید بسیار هوشیار باشیم.

سردار حسینی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر اموال ملت و بیت المال توسط عوامل فتنه از بین رفت، خاطرنشان ساخت: امروز دشمن می خواهد با استفاده از مشکلات اقتصادی زمینه ایجاد ناامیدی و یاس را در جامعه مهیا کند و مردم را برای نافرمانی مدنی تحریک می کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به تلاش دشمن برای اجرای پروژه نفوذ در کشور، گفت: همچنین دشمنان برای انتخابات مجلس یازدهم برنامه های بسیاری در دستور کار دارند و می خواهند به هر طریق ممکن از حضور مردم در پای صندوق های رای جلوگیری کنند.

سردار حسینی ادامه داد: نظام بدون مردم هیچ معنی ندارد زیرا این مردم هستند که به نوعی هویت نظام را تشکیل می‌دهند و تا زمانی که این مردم هستند دشمنان شکست می‌خورند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ولی به همه دشمنان می گوییم که تمام اقوام و مذاهبی که در ایران زندگی می کنند یکدست و متحد هستند و ایجاد پروژه تفرقه در بین ملت ایران بیهود و بی فایده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha