جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراد فتحی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها به ‌دلیل تبعات بسیار مثبت آن در جامعه همواره از منویات رهبری بوده و هست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز با مدیرکل جدید زندان های استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار اظهار داشت: مردم استان کردستانی مردم انقلابی، مومن و با محبت هستند که خدمت به آنان اجر بسیار بزرگی نزد خداوند دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: لذا باید همه مسئولان استان از هیچ کوششی برای ایجاد رفاه و آسایش مردم این خطه از ایران اسلامی دریغ نورزند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شغل زندانبانی از مشاغل سخت، استرس زا و طاقت فرسا می باشد ولی چون شما این افراد را دوباره اصلاح و به جامعه بازمی گردانید، کار شما کار مثبت و خداپسندانه ای است.

وی ادامه داد: آمارهایی که از تعداد زندانیان در کشور داریم به هیچ وجه زیبنده این نظام اسلامی نیست، لذا باید کارهای زیربنایی برای کاهش این جمعیت را در دستور کار داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها به ‌دلیل تبعات بسیار مثبت آن در جامعه همواره از منویات رهبری بوده و هست.

وی افزود: لذا باید دستگاه قضایی در کردستان ضمن استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، در صدد به حداقل رساندن جمعیت کیفری در این استان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: یکی دیگر از ضرورت ها این است که زندانیان در دوران حبس خود باید مهارت های مختلف را بیاموزند زیرا این کار هم باعث پر کردن اوقات فراغت آنان می شود و هم در زمان خروج از زندان می توانند برای خود کارآفرینی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha