جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام صفی خانی

حوزه/ مسئول امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: ویژگی برجسته عملیات کربلای ۴ استقامت غواصان بود و امروز همه دست اندرکاران فرهنگی، بخصوص رسانه ها وظیفه دارند تا ابعاد عملیات کربلای ۴ و شهدای مظلوم غواص را برای آحاد مردم و جوانان معرفی نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  علاءالدین صفی خانی، عصر  امروز در نشست گرامیداشت عملیات کربلای ۴ و همچنین شهدای ۷ دی قزوین که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان قزوین برگزار شد، گفت: شهدای غواص همیشه گوش به ندای حضرت امام خمینی (ره) بودند و هر آنچه که امام و مقتدای خود درخواست می کرد، بدون کم و کاست اجرا می کردند.

حجت الاسلام صفی خاطرنشان کرد: اطاعت پذیری و مقاومت در دینداری و گوش به حرف امام از ویژگی‌های برجسته شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس بود که توانستند عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان برای حفظ انقلاب اسلامی و دفاع از میهن اسلامی جان خود را فدا کردند تا امروز شاهد ایرانی مستقل، آباد و توسعه یافته باشیم.

 وی ادامه داد:عملیات کربلای ۴ با رمز یا محمد (ص) دانجام شد ولی متاسفانه این عملیات لو رفته بود که همین امر موجب شهادت مظلومانه رزمندگان غواص شد که تداعی کننده مظلومیت امام حسین (ع) و یاران باوفایش در روز عاشورا بود

مسئول امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: ویژگی برجسته عملیات کربلای ۴ استقامت غواصان بود و امروز همه دست اندرکاران فرهنگی، بخصوص رسانه ها وظیفه دارند تا ابعاد عملیات کربلای ۴ وشهدای مظلوم غواص را برای آحاد مردم وجوانان معرفی نمایند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را ضروری دانست و بیان کرد: یکی از روش‌هایی که می توانیم به این بزرگواران ادای دین کنیم، شناساندن همه جانبه شهدا و مسیر زندگی آن عزیزان برای نسل‌هایی است که آنان را به خوبی درک نکرده اند.

وی همچنین از برگزاری مراسم سالگرد شهدای عملیات کربلای چهار در روز پنج شنبه -۵ دی -ساعت ۱۴ الی ۱۶ در حسنیه امام زاده حسین (ع) خبرداد.

 :

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha