پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عباس عربيان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: انتخابات مجلس یازدهم نزدیک است، امروز نیاز کشور و ملت؛ مجلسی انقلابی، مطالبه گر و کارآمد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان امروز در دیدار با جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه با اشاره به حماسه تاریخی ملت ایران در 9 دیماه 88 اظهار داشت: ملت ایران به خوبی امتحان خود را در ولایمتداری و دفاع از ارزشها و داشته انقلاب اسلامی نشان داده اند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: در این روز یعنی 9 دی ماه 88 ملت ایران در برابر فتنه گران با بصیرت و ولایتمداری خود نشان دادند که همچنان پشتیبان ولایت فقیه هستند و اجازه نخواهند داد که این کشور به آشوب و بلوا کشیده شود.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: شناخت و تحلیل فتنه ها و عوامل آن در کشور برای نسل جوانان بسیار ضروری و حیاتی است و این امر باعث می شود که پروژه نفوذ دشمنان در کشور مسدود شود.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: در فتنه 88 همه به عینه دیدیم که آشوبگران به هیچ اصولی پایبند نبوده و نیستند و هتک حرمت ایام عاشورا و تاسوعا توسط آنان موید این سخن است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: در هر فتنه ای دستانی در کارند که هیچ پایبندی به اصولی انسانی و دینی ندارند و برای رسیدن به نیات خود و اربابانشان دست به هر جنایتی می زنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: انتخابات مجلس یازدهم نزدیک است، امروز نیاز کشور و ملت؛ مجلسی انقلابی، مطالبه گر و کارآمد است.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان با اشاره به اینکه حاشیه سازی برای انتخابات یازدهم مجلس توسط دشمن از ماه های گذشته کلید خورده است، گفت: دشمن هزینه های بسیاری برای کم فروغ کردن انتخابات پیش روی صرف می کند و از عوامل نفوذی و خودفروخته داخلی و خارجی برای ایجاد حاشیه در این همه پرسی به شک استفاده خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: لذا از شما طلاب می خواهیم که با حضور مستمر در جامعه ویژگی های یک نماینده اصلح را برای مردم بازگو و تبیین نمایید تا از مجلسی عملگرا، فراجناحی و مطالبه گرا بهره مند شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha