جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که فرهنگ دینی و انقلابی باید در جامعه ما زنده و پررنگ باشد، افزود: با برگزاری یادواره های شهدا می توانیم به این مسأله دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای ستاد یادواره شهدای روستائی نکا، پیشرفت امروز کشور را مدیون و مرهون جانفشانی های شهدا دانست و گفت: شهدا برای حفظ انقلاب و نظام مجاهدت، ایثار و تلاش های بسیاری انجام دادند.

وی با بیان این که امروز هر چه داریم به برکت شهدا است، افزود: همه ما مدیون رشادت ها و جانفشانی های شهدا هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت زنده نگه داشتن راه شهدا در کشور تأکید کرد و گفت: نباید بگذاریم راهی که شهدا طی کردند در این کشور کمرنگ شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که برگزاری مجالس بزرگداشت شهدا اقدام ارزشمندی است که باید تقویت شود، افزود: باید علاوه بر برگزاری مجالس، پیرو راه و مسیر آنها عزیزان نیز باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمن به دنبال کمرنگ ردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است، بیان داشت: برگزاری یادوه ها و بزرگداشت شهدا موجب تقویت فرهنگی ایثار و شهادت در میان جوانان و عموم مردم خواهد شد.

وی باتأکید بر این که فرهنگ دینی و انقلابی باید در جامعه ما زنده و پررنگ باشد، افزود: با برگزاری یادواره های شهدا می توانیم به این مسأله دست پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمن تلاش می کند چراغ برافروخته شده از سوی شهدا در این کشور خاموش شود، خاطرنشان کرد: باید با رشد و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت از خاموش شدن چراغ شهدا در جامعه جلوگیری کنیم.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که فرهنگ دینی و انقلابی باید در جامعه اسلامی بیشتر تقویت شود، گفت: باید به گونه ای عمل کنیم تا فرهنگ غربی در جامعه ما از بین بروند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که امروز در تربیت فرزندان خود باید مشی و سیره شهدا را مورد توجه قرار دهیم، تصریح کرد: باید فرزندانی را تربیت کنیم که حامی و پیرو شهدا باشند.

    انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha