چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ یزبک

حوزه/ شیخ یزبک: دولت نجات بخش لبنان باید هرچه زودتر تشکیل شود و اولین و آخرین اولویت این دولت نیز باید برطرف ساختن بحران اقتصادی و مالی لبنان باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه شیخ محمد یزبک رئیس شورای شرعی حزب الله در راس هیئتی از روحانیون و مسئولان حزب الله در بقاع لبنان از دو کلیسای بلعلبک بازدید کرده و عید میلاد حضرت مسیح را به مسیحیان تبریک گفتند.

شیخ یزبک در این دیدار تاکید کرد: دولت نجات بخش لبنان باید هرچه زودتر تشکیل شود و اولین و آخرین اولویت این دولت نیز باید برطرف ساختن بحران اقتصادی و مالی و خروج از اوضاع خطرناک اجتماعی باشد و البته این دولت باید کاملا مستقل باشد.

وی افزود: دست دوستی ما به سوی تمام جهان دراز است و هرکسی به جز اسرائیل و دشنان ما می تواند در این بحران به لبنان یاری برساند.

این عضو ارشد حزب الله در ادامه بر اهمیت وحدت ملی تاکید کرد و گفت: هیچ کس نمی تواند موجب تفرقه ما بشود و ما نیز همه وظیفه داریم که در تعاملات خود فراتر از اعتبارات مذهبی و طایفه ای عمل کنیم و ما اطمینان داریم لبنان به زودی از بحران خارج می شود.

وی به کسانی که به دنبال بازی با سرنوشت لبنان هستند گفت: لبنانی ها در صحنه هستندو اجازه بروز فتنه را نمی دهند و ما همچون یک خانواده دست در دست هم هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha