شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 877940
۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
سید علی اصغر حسینی - یاسوج

حوزه/ امام جمعه یاسوج با قدردانی از همه کسانی که در همه این سال ها با ستاد نماز جمعه یاسوج همکاری کرده اند، اظهار کرد: در آینده نزدیک امام جمعه جدیدی خواهد آمد و از همه شما به عنوان کسی که ۲۶ سال با شما بودم تشکر کرده و حلالیت طلبیده و خداحافظی می کنم و اگر کندی و تندی بوده پوزش می طلبم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی، امروز در آخرین حضور خود به عنوان امام جمعه شهر یاسوج به برخی از مناسبت ها اشاره کرد و گفت: موضوع سوادآموزی بسیار مهم است که امام این موضوع را مطرح کردند که همه باید برای سوادآموزی حرکت کنند.

وی به جامعه بیسواد و باسواد و تفاوت آن ها اشاره کرد و گفت: بسیار تفاوت میان جامعه عالم و بیسواد وجود دارد در اول انقلاب میانگین باسوادی ۳۰ درصد بود و امروز به برکت انقلاب بالاتر از ۹۰ درصد است.

امام جمعه شهر یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود در نماز جمعه شهر یاسوج به ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب کبری در ۵ جمادی الثانی اشاره کرد و گفت: اگر زینب در کربلا نبود کربلایی نبود  عاشورایی وجود نداشت و این پدیده بی نظیر به وسیله زینب ماندگار شد.

وی با قدردانی از همه کسانی که در همه این سال ها با نماز جمعه یاسوج همکاری کرده اند اظهار کرد: در آینده نزدیک امام جمعه جدیدی خواهد آمد و از همه شما به عنوان کسی که ۲۶ سال با شما بودم تشکر کرده و حلالیت طلبیده و خداحافظی می کنم و اگر کندی و تندی بوده پوزش می طلبم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی، به خدمات بیت ملک حسینی اشاره کرد و گفت: جد بر جد در این منطقه رهبری دینی و ارشادی مردم را بر عهده داشتند مخصوصا مرحوم آیت الله ملک حسینی و سید صدرا و سید حبیب الله ملک حسینی که خانواده دینی مذهبی بودند و مردم هم در تشییع آیت الله ملک حسینی کاری کارستان کردند که از این روحانی شناسی و قدرشناسی مردم استان قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: تنها استانی بودیم که نماینده ولی فقیه و نماز جمعه بر عهده دو شخص بود، بنابراین در آینده نزدیک امام جمعه جدید که هم نماینده ولی فقیه باشد و هم امام جمعه در این سنگر خدمت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha