پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه پلدشت

حوزه / حجت الاسلام طالبی گفت: اولین وظیفه نماینده قانون‌گذاری است، متاسفانه برخی‌ نمایندگان به جای عمل به این وظیفه خطیر، درگیر مسائل حاشیه ای و عزل و نصب‌ها شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام وحید طالبی، امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اهمیت انتخاب اصلاح، گفت: انتخاب اصلح در هر شرایطی برای انسان‌ها واجب است و قانون‌مداری و پایبند بودن به قانون از مهمترین محورهای انتخاب اصلح است.

وی تصریح کرد: اولین وظیفه نماینده قانون‌گذاری است، متاسفانه برخی‌ها به جای عمل به این وظیفه خطیر درگیر مسائل حاشیه ای، عزل و نصب‌ها شده‌اند.

امام جمعه پلدشت با تاکید بر اینکه کارگزار باید خود قبل از مردم به قانون عمل کند، گفت: امروزه برخی ها فامیل سالاری، همشهری سالاری  را جایگزین شایسته سالاری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اخلاق مداری یکی دیگر از معیارهای انتخاب اصلح است، گفت: نماینده مجلس باید به مطالبات مردم پاسخگو بوده و به آنها عمل کند، مردمی و خدمتگزار مردم بودن از ویژگی های یک نماینده است.

حجت الاسلام طالبی، انتخابات را نماد حرکت ملی و اقتدار دانست و افزود:  کشور در آستانه انتخابات قرار دارد و حضور حداکثری در انتخابات بر همه واجب است.

وی بیان داشت: دشمنان در تلاش هستند تا با فتنه انگیزی در بین مردم و مسئولان اختلاف ایجاد کنند.

امام جمعه پلدشت با اشاره به عوامل مهار فتنه گفت: مقام معظم رهبری حضور با بصیرت مردم در صحنه های مختلف و پیوند عمیق بین امام و امت را از محورهای مهار فتنه بیان می‌کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ۹ دی روز بصیرت است، افزود: همزمان با ۹ دی ماه مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی راس ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهرستان برگزار می شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha