جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حمید افتخاری امام جمعه صالح آباد

حوزه/ حجت الاسلام افتخاری گفت: مردم و مسئولان باید با افزایش بصیرت خود، فرصت سوء استفاده را از دشمن بگیرند. روحانیت نیز خود را موظف بداند که هر لحظه خطرات موجود را گوشزد کند و ابعاد فتنه را با بیانی جدید، برای مردم تبیین کند.

حجت الاسلام حمید افتخاری، امام جمعه صالح آباد استان همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی، گفت: حماسه ۹ دی نشان دهنده بصیرت مردم ایران و حمایت آنها از ولایت فقیه و اصل نظام بود.

وی افزود: نباید از نقش روحانیت در خلق حماسه ۹ دی غافل شویم، چرا که طلاب و روحانیون با تبیین ابعاد فتنه سال ۸۸، دست به روشنگری در جامعه زدند.

امام جمعه صالح آباد با بیان اینکه مردم با روشنگری‌های روحانیت، نسبت به عمق این فتنه بزرگ آگاه شدند، اظهار کرد: حضور پر شمار و خودجوش مردم، این پیام را به جهانیان صادر کرد که مردم به انقلاب، ولایت فقیه و قانون اساسی پایبند هستند و از همه چیز خود برای سربلندی اسلام خواهند گذشت.

حجت الاسلام افتخاری با تاکید بر اینکه در طول این سال‌ها، رهبر معظم انقلاب با بیانات خود نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند، یادآور شد: دشمن هیچ گاه ناامید نخواهد شد و هر لحظه به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است، بنابراین وظفیه امروز ما این است که با عمل به فرمایشات حضرت آقا، این فرصت را در اختیار دشمنان قرار ندهیم.

وی یادآور شد: مردم و مسئولان باید با افزایش بصیرت خود، فرصت سوء استفاده را از دشمن بگیرند. روحانیت نیز خود را موظف بداند که هر لحظه خطرات موجود را گوشزد کند و ابعاد فتنه را با بیانی جدید، برای مردم تبیین کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha