جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شکریان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که خواص بی بصیرت در جریان حوادث سال ۸۸ نتوانستند نمره قبولی را کسب کنند، گفت: متأسفانه مواضع غیر اصولی خواص بی بصیرت در انتخابات سال ۸۸ موجب خروج آنها از خط و مسیر انقلاب شد.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه نهم دی، گفت: نهم دی سال ۸۸ یادآور خروش انقلاب مردم ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی در دفاع از انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان این که فتنه گران در دی ماه سال ۸۸ اصل انقلاب و ولایت را نشانه رفته بودند، افزود: هوشیاری و بصیرت ملت ایران بساط فتنه گری را در کشور جمع کرد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که بسیاری از خواص در جریان حوادث سال ۸۸ از قطار انقلاب پیاده شدند، گفت: فتنه سال ۸۸ با ریزش هایی در انقلاب همراه بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خواص بی بصیرت در جریان حوادث سال ۸۸ نتوانستند نمره قبولی را کسب کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه مواضع غیر اصولی خواص بی بصیرت در انتخابات سال ۸۸ موجب خروج آنها از خط و مسیر انقلاب شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمن در چهل سال اخیر همواره به دنبال ایجاد فتنه ای در داخل کشور بوده است، بیان داشت: پس از شکست در سال ۸۸، دشمن به بهانه مسائل اقتصادی، در سال ۹۶ نیز به دنبال آشوب در کشور بود که با هوشیاری و بصیرت مردم شکست خوردند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمن برنامه ریزی جدی را برای اواخر امسال طراحی کرده بود، خاطرنشان کرد: متأسفانه افزایش قیمت بنزین بهانه ای برای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشورمان شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن با فرصتی که به دلیل افزایش قیمت بنزین در کشور به وجود آمد، پرژه آشوب و اغتشاش در کشور را آغاز کرد، بیان داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم، آبی بر آتش فتنه گران در همان روزهای نخست حوادث اخیر بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمن در این فتنه اخیر سرمایه گذاری گسترده ای انجام داده بود، خاطرنشان کرد: همه طراحی ها و توطئه های دشمنان با بصیرت ملت ایران خنثی شد و این بار نیز شکست دیگری بر دشمن تحمیل کردیم.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که مردم در هر شرایطی پشتیبان نظام و انقلاب هستند، گفت: ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان ممکن است نسبت به مسائل اقتصادی انتقاداتی به مسؤولان داشته باشند، اما همواره صف آنها از صف اغتشاش گران و ضد انقلاب جدا بوده است.

وی با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی به همراه رسانه های ضد انقلاب و معاند در حوادث اخیر همه توان خود را برای به آشوب کشیدن کشور به کار گرفتند، بیان داشت: کسانی در این حوادث اخیر ژست حقوق بشری به خود گرفتند که دستانشان به خون صد ها هزار انسان بی گناه در جهان آغشته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که سالروز حماسه نهم دی امسال باید با شکوه تر از هر زمان دیگری برگزار شود، افزود: به طور حتم بزرگداشت چنین حماسه های ماندگاری عامل تقویت انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha