پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دو گروه اسلامی در نیوجرسی  برای کمک به گرسنگان در کریسمس داوطلب شدند

حوزه/ دو سازمان اسلامی در نیوجرسی از جمله دانشجویان در شب کریسمس برای غذادادن به نیازمندان در یک آشپزخانه غذا گردهم جمع شده و بیش از 400 وعده غذایی و بسته های بهداشتی آماده کردند.

  به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از centraljersey، در شب کریسمس اعضای دو مرکز اسلامی پرینستون بزرگ و انجمن دانشجویی مسلمانان جنوب برونسویک در ایالت نیوجرسی آمریکا در فعالیت داوطلبان در آشپزخانه غذایی جمع شدند تا به گرسنگان غذا بدهند.  

امل علی رئیس انجمن دانشجویی اعلام کرد، وظیفه این آشپزخانه غذا سیرکردن گرسنگان از طریق غذادهی در آشپزخانه و همچنین برپایی پروژه هایی برای تشویق خودکفایی و بهبود زندگی آنان است.

علی گفت: آن ها 400 سینی غذا برای گرسنگان آماده سازی کرده  و همچنین بسته های بهداشتی شامل مسواک و خمیردندان و سایر محصولات بهداشتی به نیازمندان دادند.

گفتنی است در طی 10 سال گذشته اعضای مرکز اسلامی پرینستون بزرگ هر ساله در عید کریسمس، در فعالیت های داوطلبانه شرک کرده وبیش از 400 بسته غذایی را برای خانواده های نیازمند در منطقه آماده سازی کرده اند.  امسال فعالیت داوطلبانه آن ها از ساعت 10 صبح روز 24 دسامبر آغاز شد و حدود 50 عضو این سازمان و دانشجویان مسلمان برای کمک به تهیه وعده های غذایی گردهم آمدند، این طرح تا ساعت 1 بعد از ظهر ادامه داشت.

ادینیکا مندز امام جماعت و پیشوای مرکز اسلامی در سخنانی اظهار داشت: ما دعا می کنیم  که غذا به عنوان تقویت کننده بدن، روح و جسم نقش آفرین باشد و تمام کسانی که آن را می خورند و تمام کسانی که برای ارائه آن داوطلب شده اند در بهشت گردهم جمع شوند.

 زویا خرم یک دانش آموز مسلمان دبیرستانی که در این فعالیت ها داوطلب شده می گوید: داوطلب شدن راهی برای من است که روی زندگی دیگران تاثیر بهتری بگذارم و به من کمک می کند تا قدر چیزهایی را که در زندگی دارم از جمله غذا را بدانم؛ زیرا خانواده هایی هستند که شرایط بسیار سختی را سپری می کنند.

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha