پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حاج اقا عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین گفت: ائمه جمعه باید مردم را از وظایف شرعی و ملی خود آگاه کنند تا با بصیرت و آگاهی کامل پای صندوق رأی بیایند و این وظیفه مسلم همه ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه اقبالیه برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یک رسالت، وظیفه و فرصتی مهم بر عهده همه آحاد جامعه است که اگر کوتاهی شود، این فرصت به تهدید تبدیل می‌شود.

 وی با بیان اینکه وظیفه ائمه جمعه این نیست که فعالیت انتخاباتی برای کاندیداها انجام دهند، تصریح کرد: ائمه جمعه وظیفه دارند بصیرت افزایی کنند و خطبه‌های نماز جمعه فرصت بسیار مناسبی برای بصیرت‌افزایی در جامعه است و رهبر فرزانه انقلاب نیز بر استفاده از فرصت‌های نماز جمعه برای بصیرت‌افزایی تأکید ویژه دارند.

 امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: ائمه جمعه باید مردم را از وظایف شرعی و ملی خود آگاه کنند تا با بصیرت و آگاهی کامل پای صندوق رأی بیایند و این وظیفه مسلم همه ماست.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه به حماسه ۹ دی ۸۸ که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فقیه نامگذاری شده است، اشاره کرد و افزود: باید با بصیرت و هوشیاری در سالروز ۹ دی به میدان بیاییم تا در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بار دیگر به فتنه گران نشان دهیم که مردم پای کار هستند و اجازه فتنه و آشوب را به آنها نخواهند داد.

امام جمعه قزوین گفت: بصیرت افزایی رسالت ائمه جمعه در انتخابات است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha