سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تقدیر

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین از فعالیت‌های ارزشمند حوزه علمیه قزوین در برنامه‌های اربعین حسینی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، در مراسم تجلیل از پیرغلامان، شاعران و دست اندرکاران کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: جنس باورهای ما دینی است و شاخصه باور شیعی یکی اندیشه ظلم ستیزی حسینی و دیگری انتظار درخشان مهدویت است و بقیه موارد ذیل اینها تعریف می شود.

حجت الاسلام نعمت الهی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه یک عنصر اعتقادی و تداوم دهنده راه انبیا است و ما ولایت را جانشین امام زمان(عج) می دانیم که یک نگاه نیز سرمایه ارزشمنند اجتماعی است و در باورها ما رهبری در جامعه پیوند ناگسستنی با مردم و باورها دارد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی همه ما موظفیم در این فرایند اجتماعی به خوبی نقش آفرینی نماییم ،چرا که امروز دشمنان با تمام ظرفیت خود به میدان آمده و در تلاش هستند که نقش سرمایه اجتماعی و بی بدیل نظام و رهبری را مورد تضعیف قرار دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن گرامیداشت فرارسیدن حماسه ماندگار نهم دی بیان کرد: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در جریان فتنه ۸۸ جواب محکم و دندان شکنی به فتنه گران و استکبار جهانی دادند.

وی ادامه داد: ایادی استکبارجهانی در جهت تخریب و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند ،ولی آحاد ملت ایران اسلامی توطئه شوم فتنه گران و دشمنان را به خوبی خنثی کردند.

وی عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در جهان همچون ستاره ای درخشان می درخشد و دشمنان را سخت آزرده کرده است و ا ین  استقلال و عزت انقلاب اسلامی ایران الگویی برای همه ملت های جهان شده که باعث شده است عرصه بر دشمنان تنگ شود.

تقدیر از حوزه علمیه قزوین و خبرگزاری حوزه

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین همچنین ضمن قدردانی از همه فعالان و دست اندرکاران مراسم اربعین حسینی بیان کرد:انصافا امسال هم کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی برنامه های خوب و منظمی در موضوعات مختلف فرهنگی برای زائران پیاده اربعین حسینی داشت که نقش حوزه علمیه قزوین و رسانه این نهاد ارزشمند به خوبی مشهود بود و توانست رسالت خود را به خوبی انجام دهد که جای تقدیر است.

در پایان این مراسم از ۴۰ نفر از پیرغلامان، شاعران و دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی تقدیر شد.

 همچنین در این مراسم از حجت الاسلام عباس افشار به عنوان مسئول کارگروه یاوران اربعین حسینی استان قزوین و خبرنگار حوزه قزوین تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha