شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست بصيرتي در مدرسه علميه فاطمه الزهرا(س) شيرود

حوزه/ حسین سلمی استاد حوزه گفت: بصیرت زمینه تمدن سازی دینی برای ایجاد یک جامعه آرمانی مبتنی بر صلح و امنیت در جهان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حسین سلمی، در نشست بصیرتی با طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) شیرود بیان کرد: بصیرت زمینه تمدن سازی دینی برای ایجاد یک جامعه آرمانی بدور از تنش ها و جنگ ها وکمک به بروز توانمندی ها وشایستگی ها و ایجادجامعه ای مبتنی برصلح، مودت، محبت وامنیت در جهان است.

وی افزود: در حال حاضر در شرایطی هستیم که بیش از هر زمان دیگری نیاز به دیدن واقعیت ها داریم و در فضایی که دشمنان دین تمام تلاششان را در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری برای به زاویه  ویا به حاشیه بردن آرمانهایی بلند نظام در حوزهای اخلاق، سیاست، اقتصاد، علم وامنیت دارند؛ وظیفه حوزه های علمیه این است که حقیقتها و واقعیتها را آنگونه که هست، ببینند و با مقایسه آن با وضعیت موجود، بتوانند به یک تحلیل درستی در این زمینه  برسند.

وی تصریح کرد: ولایت محوری یعنی سرچشمه تعمیم وحدت برای رسیدن به هدفهای واحد وآن تمدن دینی مبتنی بر امنیت وسلامت است؛ لذا دشمنان نظام در صدد کمرنگ کردن نقش اصلی ولایت هستند، البته به حول و قوه الهی همیشه مردم جامعه با بصیرت خود که پشتیبان ولایت بود،ه نقشه آنان را خنثی کرده اند.

کارشناس سیاسی اعلام کرد: با اتفاقات آبان ماه درکشور، برای ما روشن تر گردید که دشمنان نظام که ناامید وسرخورده از نقشه های قبلی خود بوده و به دنبال احیاء و استمرار فعالیتهای خود در کشور هستند، ولایت مداری و جایگاه مردم سالاری دینی ملت ما را مورد هدف قرار داده و به دنبال تخریب آرمانها و ارزشهای مقدس نظام هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این که بصیرت ضامن شایستگی ها وحقوق اسلامی ملت با محوریت ولایت فقیه است؛ لذا شما طلاب با هوشیاری کامل به دنبال روشنگری وپیاده سازی این امر در جامعه باشید.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha