شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
9دی

حوزه/ حجت الاسلام قدوسی  گفت: ۹دی ماه روز تجلی وموقعیت شناسی مردم بود که ایام الله نام گرفت و نباید این روز هیچ گاه فراموش گردد و هرساله بر شکوه وعظمت آن افزوده شود.

حجت الاسلام محمد قدوسی، امام جمعه فلاورجان در گفت و گو با خبرنگار«حوزه» در فلاورجان، در رابطه با حماسه ۹ دی ماه اظهارکرد: این حماسه عظیم روز بصیرت و تجدید بیعت امت با ولایت بود که با بستن میثاقی دوباره از سوی مردم باطل السحر فتنه ۸۸ لقب گرفت.

امام جمعه فلاورجان افزود: فتنه ای که دشمن برای آن سرمایه گذاری عظیمی کرده بود که از خردادماه ۸۸ و پس ازاعلام نتایج انتخابات شروع شد و تا حماسه عظیم و بصیرانه مردمی در نهم دی ماه خنثی شد.

وی ادامه داد: مردم آگاه ایران اسلامی با هدایت های رهبر معظم انقلاب در ۹ دی ماه نقشه های شوم دشمن را سرکوب کردند و چراغ فتنه ای که بیش از ۱۰ سال برای آن برنامه ریزی کرده بودند خاموش شد.

حجت الاسلام قدوسی بیان کرد: البته که فتنه ۸۸ با بصیرت وحضور مردمی خاموش شد اما دشمنی ها علیه نظام مقدس اسلامی هنوز ادامه داشته و مهم این است که در حوادث گوناگون منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم که به خوبی وبه سلامت بتوان از آن عبور کرد.

وی ادامه داد: اگر نیم نگاهی به آشوب های اخیر داشته باشیم به خوبی نقش و حضور ولایت فقیه در خنثی کردن دشمنی های گوناگون با انقلاب اسلامی مشخص خواهد شد که وجود رهبری چه ثروت عظیمی برای ملت ایران است که نیاز است غنیمت شمرده شود.

امام جمعه فلاورجان در پایان تأکید کرد: ۹دی ماه روز تجلی بصیرت و موقعیت شناسی مردم بود که ایام الله نام گرفت و نباید این روزهیچ گاه فراموش گردد و هرساله بر شکوه وعظمت آن افزوده شود چرا که برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده که هیچ گاه از ذهن مردم فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha