پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قائم‌مقام ریاست دانشگاه ادیان و مذاهب

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین جعفرطیاری به مناسبت سالگرد حماسه نهم دی گفت: نهم دی نشان داد که مردم پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند و این وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جعفرطیاری  با اشاره به حماسه مردم در نهم دی ماه 1388گفت: ملت ایران بارها و بارها ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و حماسه نهم دی یکی از این مصادیق بارز است.

وی گفت: دشمن به خیال خود قصد آن داشت تا پایگاه‌های مردمی انقلاب را زیر سؤال ببرد و با گسیل کردن عده‌ای به خیابان‌ها نظام را دچار چالش کند اما همین مردم غیور بودند که با حضور در خیابان‌ها نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند. امسال نیز دشمن چنین قصدی داشت اما باز هم حضور مردم بود که مهر یأس و ناامیدی را بر پیشانی دشمنان زد.

قائم‌مقام ریاست دانشگاه ادیان و مذاهب هم‌چنین گفت: شعار امسال روز نهم دی، «یوم‌الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایت‌مداری و عبور از فتنه‌ها» است. همه باید بدانیم که با تمسک به ولایت فقیه است که می‌توان فتنه‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت. ولایت‌مداری و بصیرت دو روی یک سکه هستند و مردم ما به این امر واقف هستند و با انسجام و هم‌دلی حول محور ولایت در حرکت هستند.

وی در پایان گفت: امیدواریم بداندیشان داخلی و خارجی با مشاهده بصیرت و هوشیاری مردم و تیزبینی و درایت مقام معظم رهبری، درس عبرت بگیرند و بدانند که ملت ایران در سرآغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم ایستاده و مقاوم چشم به آینده دوخته‌اند و دست در دست هم همان‌طور که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آمده است، در پی تأسیس تمدن نوین اسلامی هستند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha