جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهه فجر

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: تا ایام دهه فجر قریب یک ماه فرصت است لذا همه کارگروه‌ها باید مجدانه و ساعیانه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت‌الاسلام محمد حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان، ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر در دفتر نماینده ولی فقیه در همدان اظهار کرد: همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که بزرگداشت ۹دی امسال را در سایه بصیرت باشکوه برگزار کنیم و امشب همه مساجد و اماکن مقدسه همدان در این خصوص برنامه ویژه برپا می‌شود و فردا نیز با تجمع در مرکز شهر بار دیگر میثاق خود را با رهبر انقلاب تجدید خواهیم کرد.

وی ادامه داد: انسان بصیر و جامعه بصیر به ولایت‌مداری گرایش دارد که در این صورت بر اساس دیدگاه و فرمایشات ولی امر و ولی‌فقیه عمل می‌کنند و در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ مردم اینگونه عمل و فتنه را خاموش کردند.

حجت‌الاسلام فاضلیان با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه‌ها را خنثی می‌کند، گفت: بزرگداشت ۹ دی از الزامات نظام است تا همه بدانند که مردم پای رهبر انقلاب ایستاده‌اند و خیال خام دشمنان انقلاب اسلامی هیچ‌گاه محقق نمی‌شود.

وی اضافه کرد: این حماسه عظیم در حقیقت یک حرکت خودجوش مردمی بود که ملت بزرگ ایران اسلامی با اتکا به اعتقادات دینی و با بصیرت، پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب و ولی‌فقیه را اعلام کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان در ادامه سخنان خود درباره تشکیل ستاد دهه فجر در استان همدان اذعان کرد: هرساله ستاد دهه فجر استان همدان با حضور نماینده ولی فقیه آغاز می‌شود و امسال نیز هم‌زمان با فرا رسیدن روز میثاق با ولایت کار خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امسال کارگروه های ۲۲گانه با تغییراتی در کارگروه‌ها تشکیل شده، افزود: کارگروه روحانیت در سال قبل استانی فعالیت می‌کرد که با توجه به توسعه آن امسال به صورت کشوری فعالیت دارد و استان همدان الگوی کشور قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌و المسلمین فاضلیان خاطرنشان کرد: کارگروه‌های ۲۲گانه شامل ارتباطات‌واطلاع‌رسانی، اصناف و بازاریان، هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی، ایثارگران، بسیج،دانشجویی، مذاهب اسلامی،دانشجویی،کشاورزی، زنان و خانواده، دانش‌آموزان و فرهنگیان، هنری، مدیریت شهری و فضاسازی، قرآن، کارگری و کارآفرینی، کودک و نوجوان، مساجد، نیروهای مسلح، ورزش و جوانان، همیاری و خدمت‌رسانی، قوه قضاییه، اماکن مقدسه، حوزه و روحانیت و فرهنگی است.

وی تأکید کرد: تا ایام دهه فجر قریب یک ماه فرصت است و این زمان زیادی نیست لذا همه کارگروه‌ها باید مجدانه و ساعیانه تلاش کنند چراکه از دهه فجر بالاتر نداریم که ریشه نظام دهه فجر است و هر کسی هر چه دارد، از انقلاب است لذا مسئولین کارگروه‌ها به عنوان فردی متدین در شهری دارالمجاهد همت خود را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید کار را جدی بگیرند، اضافه کرد: تقاضا داریم در هر جلسه ستاد دهه فجر استان یک نماینده ثابت حضور داشته باشد که در جریان مصوبات جلسه قبل و امور باشد و این امر نشان‌دهنده اهمیت کار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تأکید بر مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر، ابراز کرد: در ستاد دهه فجر استان همدان سال گذشته ۲۲ کارگروه تشکیل شد و ۸۵۰ ستاد  فرعی در سراسر استان شکل گرفت که قریب  ۱۲هزار برنامه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha