پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نبی زاده ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام نبی زاده گفت: بیانیه گام دوم دستورالعمل سبک زندگی مردم در دنیای پیش روست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در نشست پژوهشی مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون، که با عنوان «مبانی قرآنی و روایی بیانیه گام دوم انقلاب» برگزار شد، با اشاره به حدیثی پیرامون اهمیت علم‌آموزی و شرایط حساس منطقه شهرستان کارون، طلاب را به فراگیری علوم به زبان عربی و همچنین تبلیغ و تألیف متون عربی تشویق کرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، در این بیانیه همه معارف و تجربه‌های چهل‌ساله گذشته را آورده و همه راهکارهای آینده را هم تبیین کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در واقع بیانیه گام دوم انقلاب دستورالعمل سبک زندگی در گام دوم انقلاب و همچنین دنیای پیش رو است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان، طلاب را به مطالعه کتاب انسان کامل توصیه کرد و افزود: توجه به علم‌آموزی، پژوهش، معنویت و اخلاق را به‌صورت ویژه به کار گیرید و اینکه عالِم دینی باید دردمند باشد و اینکه درد چه چیزی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه جایگاه تربیت جوانان مؤمن انقلابی کارآمد است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب، در این بیانیه چندین مرتبه  از جوانان یاد کرده و فرموده‌اند که «چشم امید من جوانان مؤمن انقلابی و جهادی هستند».

حجت‌الاسلام نبی زاده، در پایان گفت: إن‌شاءالله علم و پرچم این انقلاب به‌وسیله همین جوانان به صاحب اصلی انقلاب، یعنی امام زمان (عج) خواهد رسید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha