جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: رسالت اصلی امروز حوزه های علمیه و رسانه ها این است که مظلومیت شیخ زکراکی را به گوش جهانیان برسانند، چرا که این عالم برجسته جان خود را در کف دست گذاشت و مسئولیت دینی، انسانی و الهی را به نتیجه رساند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: شیخ زکزاکی یعنی فریادبلند مظلومیت که بیانگر اهداف مهم رسالت های انبیا ء و اولیا الهی است.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شیخ زکزاکی مانند چشمه جوشانی است که سرزمین تفتیده از عدالت و انصاف زیر سلطه شیاطین بزرگ را در آفریقا زنده کرد. این عالم مجاهد در نیجریه کاری کرد که مردم به خوبی با انقلاب اسلامی و معارف شیعی آشنا شدند و علت کینه و دشمنی صهیونیست ها و استکبار جهانی از ایشان نیز به همین خاطر است.

وی با انتقاد از مدعیان حقوق بشر، بیان کرد: امروز در کشورهایی مانند یمن، سوریه، عراق، فلسطین، بحرین و ... جنایات مختلفی از ناحیه آمریکا و رژیم صهیونیستی و عمال وابسته آنان علیه ملت های مظلوم رقم می خورد، ولی متاسفانه مدعیان حقوق بشر که دروغ سرمایه کار آنهاست، نسبت به این نوع جنایات به خصوص مظلومیت شیخ زکزاکی هیچ گونه واکنشی نشان نمی دهند که جای تاسف دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: رسالت اصلی امروز حوزه های علمیه و رسانه ها این است که مظلومیت شیخ زکراکی را به گوش جهانیان برسانند، چرا که این عالم برجسته جان خود را در کف دست گذاشت و مسئولیت دینی، انسانی و الهی را به نتیجه رساند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha