پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مولوی عبداللهی

حوزه/ مولوی عبداللهی در مراسم تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب عنوان داشت: مسؤولان در خدمت به مردم و راه انداختن کار مردم کوتاهی نکنند چرا که دشمن به تفرقه بین مسلمانان امیدوار است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، مولوی سید احمد عبداللهی، امام جمعه اهل سنت اسدیه، در مراسم تبیین دستاورد های ۴۰ ساله انقلاب و نکوداشت چهره های علمی و فرهنگی اهل سنت خراسان جنوبی در شهرستان درمیان، با اشاره به مسئولیت علما در صیانت از اسلام،گفت: علما مسئولیت مهمی دارند و در زندگی خود مسیر طلبگی را انتخابات کردند که به آن افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: علما و طلبه‌ها نیز استعدادهای خود را ظرف خدمت کردن به دین و خلق الله می‌کنند و با حداقل امکانات زندگی، این راه و مسیر را انتخاب کردند و خداوند این توفیق را داده که در راه خدمت به دین خدا و خلق خدا باشیم.

امام جمعه اهل سنت اسدیه به نقش علما در جامعه اشاره و تصریح کرد : علمای دین در زندگی‌های روزمره مردم نیز تاثیر داشته و در ایجاد انقلاب به رهبری امام راحل در جامعه موثر بودند.

مولوی عبداللهی با بیان اینکه در مسیر رشد و پیشرفت انقلاب هستیم خاطرنشان کرد: تعداد مدارس علمیه قبل از انقلاب با بعد از انقلاب در استان قابل مقایسه نیست و در گذشته روستاها آب، برق و گاز نداشتند اما امروز بیشتر روستاها به این امکانات دسترسی دارند.

وی ادامه داد: مسؤولان در خدمت به مردم و راه انداختن کار مردم کوتاهی نکنند چرا که دشمن به تفرقه بین مسلمانان امیدوار است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کند.

امام جمعه اهل سنت اسدیه عنوان کرد: مردم علی رغم بسیاری از نارضایتی‌ها اما در راهپیمایی‌های مختلف حضور پررنگ دارند و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند بنابراین باید مشکلات مردم را حل کرد.

مولوی عبداللهی با بیان اینکه خواسته‌های مردم از مسؤولان به حق است تاکید کرد: مسؤولان در خدمت رسانی به مردم، به ویژه در زمانی که مشکلات اقتصادی است به هیچ عنوان کوتاهی نکنند.

وی در پایان با بیان اینکه کار و مسؤولیت علما کمتر از جهاد نظامی نیست گفت: بسیاری از مشکلات در کشور به دلیل غفلت، دوری از خدا و کنار گذاشتن دین است و رفع این مسایل بر عهده علماست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha