جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمود علوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین علوی گفت: اقشار فهیم ایران اسلامی با تشخیص درست مسائل و جدا ساختن راه خود از آشوبگران و اَشرار، با حفظ انسجام و یکپارچگی، توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، با صدور پیامی از ملت فهیم ایران به منظور جدا کردن صف اعتراضی خود از آشوبگران و اشرار تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام وزیر اطلاعات به این شرح است:

بسمه تعالی

به لطف خدای بزرگ، ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی، در شرایط مختلف، با درک صحیح شرایط و حفظ اتحاد و همدلی، از انقلاب اسلامی و منافع ملی کشور خود حمایت نموده و همواره در صحنه حضور داشته اند.

در ماه های اخیر نیز که دشمنان قسم خورده ی ایران تمام تلاش خود را برای نا امید نمودن ملّت به کار بسته و در جنگ اقتصادی تمام عیار کوشیده اند تا با فشارهای اقتصادی مختلف، به این ملت ضربه بزنند، اقشار فهیم ایران اسلامی با تشخیص درست مسائل و جدا ساختن راه خود از آشوبگران و اَشرار، با حفظ انسجام و یکپارچگی، توطئه های دشمن را خنثی نمودند و به حق ثابت کردند اگر چه مشکلات اقتصادی ناشی از توطئه های گوناگون دشمنان محدودیت ها و تنگناهایی ایجاد نموده است، اما به فضل الهی، با صبر و تحمل ستودنی خود این شرایط را نیز پشت سر گذاشته و حسرت مسّرت دشمن را بر دل آنان خواهند گذاشت.

اینجانب با نهایت ادب و احترام، از درک و فهم ملّی شما ملّت عزیز سپاسگزاری می نمایم و از درگاه حضرت احدیّت، بهروزی و پیروزی روز افزون برای آحاد مردم ایران عزیز آرزومندم. پیروز و سربلند باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 0
    چه خبر از آمدنیوز؟! چرا سوال حسن عباسی هیچگاه پاسخ داده نشد؟